Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek naar buiten bij mooi weer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnenkweek naar buiten bij mooi weer.

    Korting op 420shop
    Hi all,

    Ik ben bezig met mijn eerste kweek. Ik kweek autoflower binnen in een tent met led verlichting. Nu vroeg ik me af of het mijn plant ten goede doet als ik hem bij mooi weer ook een keer buiten zet.

    #2
    Kort antwoord. Nope.

    En welkom!
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Beste laat je hem gewoon buiten staan daar is meer licht dan binnen. En planten haten verhuizen anders hadden ze wel voetjes
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Ik zou dat eigenlijk volgende week wel doen. Ze geven zomerweer maar niet overdreven heet dus ze kunnen afharden, lichturen zitten bijna op hun maximum. Ergens op het terras, waarom niet?

        Comment


          #5
          Als je ze buiten laat kun je het zeker overwegen.
          ​​​​​​
          Maar je plant verhuizen van led/binnen naar buiten/volle zon is niet direct prettig voor je plant.
          De zon is een stukje intenser dan led, omstandigheden zijn heel anders etc.. Je plant moet dus ff wennen aan de nieuwe omstandigheden voordat ze het goed of beter gaat doen.

          En je plant van buiten weer naar binnen zetten zou ik helemaal niet doen.
          De kans dat je een beestjesplaag of rare organismes mee je tent in neemt is gewoon aardig groot.
          In een tent zijn dat soort dingen een veel groter probleem/risico dan buiten
          Combinatie van wat factoren, vooral gebrek aan natuurlijk vijanden
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #6
            Bedankt voor alle antwoorden, ik laat hem lekker binnen onder zijn lamp staan.

            Comment

            Bezig...
            X