Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkleurde bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verkleurde bladeren

    Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste plantje en staat sinds 2 dagen buiten na 3 a 4 weken binnen te hebben gestaan voor een zonnige ruit.

    Een weekje geleden zag ik al kleine bruine vlekjes op de 2 onderste bladeren en sinds kort zijn deze groter geworden en kleuren de bladeren geel. Op sommige grotere bladeren zijn ook kleine bruine puntjes te zien ondertussen.

    De plant staat in potgrond met de zamnesia monster bud mix voedingsstof onder gemengd. In het water doe ik ook de monster bud boost stimulator.

    Wat is er hier aan de hand? Heeft de plant te weinig voedingsstoffen? Na enig zoekwerk zou dit te wijten kunnen zijn aan een magnesium en calcium tekort?

    Het is mijn eerste plantje dus ik ben een complete beginner.

    Alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      heb je geen foto van de hele plant? wat ik nu zie lijkt die te nat te staan.. en de verkleuring zou kunnen wijzen op een stikstoftekort maar moeilijk te zeggen als je de rest niet ziet.

    #3
    Dit is de hele plant
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      ziet er goed uit, onderste bladeren horen te verkleuren dat betekent dat de voeding uit het blaadje is en dat die af gaat vallen. je kan ook aan de blaadjes zien dat het goed gaat, de onderste laag heeft 3 vingers, die daar boven 5 en die daar weer boven 7, dat betekent dat die gewoon lekker vooruit gaat toch?

    #4

    Comment


      #5
      Iets aan de natte kant mogelijk?
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Nederhigh View Post
        Iets aan de natte kant mogelijk?

        Comment


          #7
          Nou.. In een goed Ingewaterde pot kunnen jongr plantjes zo 2 weken genoeg hebben. Dus nu 2x per dag lijkt me teveel.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Mjah, maar hij staat buiten en dus moet hij gewoon de pottiltechniek leren.

            Zwaar is geen water en licht dus wel, als iemand dat verschil niet voelt, vraagt ie zijn partner maar.
        Bezig...
        X