Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant helemaal slap na water+voeding geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plant helemaal slap na water+voeding geven

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Afgelopen zaterdag middag heb ik mijn plant buiten gezet en de gebruikelijke hoeveel water (650ml) + voeding gegeven (iets meer dan gewoonlijk). De laatste keer dat ik de plant water had gegeven wat op maandag, normaal zit er 3 dagen tussen het water geven.

    Maar na 1.5 uur keek ik even bij de plant en deze hing helemaal slap, zowat alle stengels hangen naar beneden. Zie foto.

    https://imgur.com/a/JBERRSs
    23twivI.jpg


    De bladeren waren eerst donker groen en beginnen nu lichter van kleur te worden, sommige bladeren zijn aan het uit drogen.

    Eerst dacht ik dat ik de plant teveel water heb gegeven (er kwam geen water uit de pot gelopen). Maar na wat rond kijken online ziet dit er toch wel anders uit.

    Dit is mijn eerste kweek (plant als verrassing van een vriend gekregen). Iemand die mij kan vertellen wat er aan de hand is?
    Een vriend van me zei dat het misschien door de zon/warmte kwam omdat de plant vooral binnen heeft gestaan en af en toe buiten.

    Plant is gorilla girl van Barney's
    Last edited by Nederhigh; 1 June 2021, 20:19. Reden: Foto op JD server geupload.

    #2
    denk dat je plant binnen erg weinig watt krijgt<hangt geen sterke lamp boven> en dat je hem nu vol in de zon gezet hebje had hem eerst moeten laten wennen.gewoon wat nieuw zaad bestellen je heb nog tijd zat deze zomer
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Zo.plots.in de zon is nogal heftig inderdaad.

      Comment

      Bezig...
      X