Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dun steeltje onderin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dun steeltje onderin

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik ben dit jaar met een kweekje van 4 planten begonnen. 2 planten hiervan zijn door sterke wind geknakt en kregen daardoor een heel dun steeltje onderin. Eentje is al dood en de ander is nog klein en kan dus niet zelf rechtop staan en heb hem dus aan een stokje vastgebonden. Ik wil voorkomen dat deze ook dood gaat, zijn er nog enkele tips?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Sorry maar die gaat waarschijnlijk ook dood kan het niet mooier maken voor je .
    enige wat je kan doen is afwachten mischien heb je geluk .

    Comment


    • BlueDreamHaze
      BlueDreamHaze commented
      Editing a comment
      Moet er wel bij vertellen dat dit knakje ongeveer een week geleden is gebeurd en hij sinds down wel al 4 nieuwe blaadjes heeft gekregen en een klein beetje is gegroeid, misschien heb ik dus geluk

    #3
    Geknakt stammetje door strek? Voor het raam opgekweekt?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • BlueDreamHaze
      BlueDreamHaze commented
      Editing a comment
      Nee ik heb hem denk ik te vroeg naar buiten gehaald, hij was nog niet sterk genoeg om zelf tegen de wind te vechten

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Komt ondat ze strek had, dus heeft eerst moeten groeien in een omgeving met te weinig licht. Voor het raam bijvoorbeeld, of onder een te zwakke lamp.

    #4
    Misschien tegen beter weten in zou je kunnen proberen om aarde rondom d'r stammetje op te hogen tot ietsjes onder de lobblaadjes.
    Wordt het niets dan veel succes met de andere 3 dames.

    Comment


    • BlueDreamHaze
      BlueDreamHaze commented
      Editing a comment
      Moet ik de aarde echt zo hoog maken? Het lobblaadje zit namelijk een goede 7 centimeter boven de bodem nu, alvast bedankt!

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Verhoog tot wat in jou geval mogelijk is, ze zal er een stuk steviger bij staan.
      Mocht het alsnog niet baten, neem je verlies en wil je perse 3 a 4 plantjes willen, kijk voor nieuwe zaadjes b.v. wietzaadjes.nl, je hebt nog genoeg tijd om nieuw zaad te laten ontkiemen, misschien zijn autoflowers wel wat voor je.

      Succes

    • BlueDreamHaze
      BlueDreamHaze commented
      Editing a comment
      Oke zal ik doen! Bedankt voor de hulp! (Dit zijn overigens autoflowers )

    #5
    Voor zo'n ielig ding en wat al dood is gegaan zou ik m'n verlies nemen en nieuwe zaden in de grond stoppen. Hoe oud zijn/waren ze? Een week, hooguit 2?

    Comment


    • BlueDreamHaze
      BlueDreamHaze commented
      Editing a comment
      Ze waren erg jong ja maar het sneue is dat ik geen zaadjes meer heb hij is wel al een week geknakt en groeit nog door!

    #6
    Als een autoflower problemen krijgt heeft deze vaak te weinig tijd om te herstellen met minder opbrengst ten gevolg. Is iets om rekening mee te houden.

    Voor de zekerheid zou ik een nieuwe zetten en zorgen dat die probleemloos opgroeit.

    Oh ja, zet deze meteen buiten, binnen opkweken zorgt voor zwakke planten.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    Bezig...
    X