Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stress???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stress???

    Korting op 420shop
    Na het overpotten van mijn 3 planten zijn er 2 gaan hangen waarvan 1 heel erg ook nog.
    is dit door de stress en komt dit weer goed of zijn ze afgeschreven?
    de 2 grote zijn van datum 21-04 (purple queen en buble cush)
    De kleine is van datum 22-05(white widow)
    Attached Files

    #2
    Kon je ze niet buiten zetten? heel eerlijk: dit is 3 x niks die van april hebben al 2/3e van hun leven er opzitten worden niet veel groter en ga je dus ook bijna niks van afhalen. die kleine ben je eigenlijk ook al te laat mee, heeft al een maand er opzitten dat is dus veel gemiste groei. hoe groter de pot des te groter de plant uiteindelijk wordt


    Als je gewoon buiten je ding kan doen zou ik gewoon lekker nieuwe zaadjes kopen, paar kweekverslagen lezen, grotere potten kopen en lekker opnieuw beginnen

    of het moeten geen autoflowers zijn dan heb je nog wat tijd om je fouten te herstellen, maar dan nog zou ik gewoon nog meer plantjes kweken.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • S dik
      S dik commented
      Editing a comment
      Het zijn geen autflowers gelukkig en ik heb geen tuin of balkon.
      Wel een kweektent maar me lamp van 400 watt is te sterk het word 34 grade in de tent ik heb een EVSA set besteld van 600 watt die ik kan dimmen tot 250.
      Maar dat komt pas volgende week binnen.
      Wat kan ik het beste doen nu om de fouten te herstellen ze zitten nu in een 18 literpot en die kleine gaat vandaag over op een 18 liter pot.
      Ik heb ze voor vandaag ook geen water gegeven nog omdat de grond nog vochtig is van na het overpotten van gister.

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      in dat geval zou ik een nieuwe ronde starten in de tent. deze plantjes zou je dan als bonus nog ergens kunnen zetten.Wordt allemaal wel lastig zo, niemand wordt vrolijk van een leven achter de ramen.

    #3
    Als ik jou was zou ik met die tent van je zometeen gewoon opnieuw beginnen.
    Maak dan ook direct ff een kweekverslag aan. Dan kun je direct updates plaatsen over je planten, en je vragen daar in stellen..
    Er gaat aardig wat mis, dus dat lijkt me beter dan voor elk probleem een nieuw topic aanmaken.
    Momenteel kweek je een beetje zonder hinder van enige kennis van zaken, en dat is vragen om problemen.

    Waarom ze zo gaan hangen na het verpotten.. Geen idee, zelf nog nooit gehad. Veel schade aan de wortelkluit ofzo?
    Die dame ziet er in ieder geval erg slecht uit .

    Lezen en leren!!



    Edit: Grappig, Italbri post op hetzelfde moment eigenlijk bijna precies hetzelfde
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Citroen!!!

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Echt eh

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Jij was wel eerder dus eigenlijk was het wat jij zei,,, blijkt wel weer dat jij een stuk sneller typen kan!

    #4
    Oke dan zal ik ze gwn laten voor wat ze zijn en vannaf morge weer voorzichtig water geven met vieding de plant op de foto is 1 maand oud die lijkt mij nog niet afgeschreven dus daar zou ik wel nog wqt mee kunnen toch?
    dat is een whit widow geen auto.
    Attached Files

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Die andere 2 zijn ook nog niet afgeschreven, ik ging er automatisch vanuit dat het autoflowers waren, dat is niet het geval dus moet je ze gewoon lekker laten bijkomen, als het lukt en er geen tekenen van gebreken meer zijn kan je ze in bloei zetten dan uiteindelijk, hoe en wanneer je dat doet is helemaal aan jou natuurlijk,

      Een ideetje zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je een nieuwe ronde in de tent start en zodra die op 12/12 gaan die andere 3 er bijzetten bijvoorbeeld. Dan zal je wel weer moeten puzzelen met hoogtes enzo maar daarom is het ook maar een idee.

    #5
    En vul je pot tot de rand met aarde
    God was never on your side..

    Comment


      #6
      Ik ga deze laten bijkomen bij het raam en ze daar laten ik ga volgende week opnieuw beginne en dan per 2 in de tent met een kweek verslag de tent is 60x60x160

      Comment

      Bezig...
      X