Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zo happy met jullie tips !!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zo happy met jullie tips !!!!

    Korting op 420shop
    Met een loep en fototoestel genomen, als je in zoomt zie je de tricho-hoedjes al mooi verkleuren, ik denk nog 1 weekje en dan drogen !!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Nederhigh; 2 August 2021, 14:19.

    #2
    Fijn dat je er wat meee kan. Ook leuk om die feedback terug te krijgen.

    Heb je topic wel ff een nieuw plekje gegeven in cannabis & chat.

    (stiekem ook omdat ik mijn nieuwe verhuislogo ff wil testen )

    JD verhuis.png
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Geen probleem, ben zelf ook nog beetje zoekende, maar echt fijn zo een duidelijke instructies !

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Vet karretje Neder.
      Mooi plantje btw

    #3
    Zou hem zolang mogelijk laten staan als ik jou was. Kans op dubbel bloei
    God was never on your side..

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ze is echt prachtig vol in bloei , stevige en veel toppen !! Nou ik zie dat ze van onderaf weer uit gaat schieten op sommige zijtakken , dus als het straks tijd is om te oogsten kom ik er nog eens op terug om te vragen hoe ik dat het beste kan doen, las al dat je grote toppen die klaar zijn kan afknippen en de steel moet afbinden en met vaseline dicht moet maken , ik heb een vermoeden dat als ik straks de bovenste toppen eraf heb , ze nog best wel uit kan groeien naar nog een oogst .

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Als je knipt in een plant gaat ze stil staan kwa bloei om dat ze dan al haar energie in de wonden moet steken in plaats van in de bloem. Dus dat is dan een nadeel als je plant droog staat en geen toprot of meeldauw heeft dan is het hoe langer jij ze laat staan hoe voller de toppen van worden en dikker en compackter. Smeer jij vaseline op een plant dan smeer jij de wonde dicht met een stof die plant niet kent zie het als een pleister ... dat kan wel eens flink gaan broeien
Bezig...
X