Witte massa op hoofdtop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roel17
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2021
    • 2

    #1

    Witte massa op hoofdtop

    Korting op 420shop
    Hoi idereen,

    Ik heb sinds kort een wietplantje staan (kalini asia)
    de plant staat nu de 3de week in bloei.
    boven op mijn hoofdtop vormt zich een witte massa.
    Ik heb eens met een vergrootglas gekeken en dit zijn precies witte zakjes naast elkaar.
    is dit normaal of is dit een ziekte?
    In bijkage een foto. Het is wel nietvecht duidelijk

    Alvast bedankt

    Mvg, Roel.

    20210810_064006.jpg
    5
    Ja, lightbleach
    60,00%
    3
    Nee, iets anders.
    40,00%
    2
    Last edited by Nederhigh; 11 August 2021, 10:16.
  • GuerrillaGrow
    Senior Stoner
    Member
    • May 2021
    • 40

    #2
    Zou even een duidelijke foto (zonder lamp erop) uploaden als je goed geholpen wilt worden.

    Comment

    • Nirvana
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 478

      #3
      Lightbleach! Je lamp staat te dicht tegen de planten.

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #4
        Of gewoon de pruikjes, eerste bloeiverschijnselen. Moeilijk te zien bij dat licht en de hoek van de foto.

        Comment


        • GroteSmurf
          GroteSmurf commented
          Editing a comment
          De pruikjes hebben geen (witte) zakjes toch?

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Dat is te cryptisch. Wat zijn die zakjes? Ik denk de basis van de pistels.

          Maar, dus ....

          Een betere foto in goed licht zou helpen.
      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #5
        Ik heb “ja” gestemd
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #6
        Ik heb ook ja gestemd, ja voor lightbleach.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Nederhigh
          Super Grower
          Lucky Member
          • Apr 2012
          • 1834

          #7
          ik kan de poll niet verwijderen, dus heb er maar wat nuttigs van gemaakt

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Oh kan ik mijn keuze nog wijzigen dan ?

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Nope, je bent nu officie een nee stemmer flip.
        Bezig...