Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeivoeding starten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloeivoeding starten?

    Korting op 420shop
    Op de foto is de plant 40 dagen (royal haze auto)
    is dit een teken van preflowering?

    Betekent dit dat ik vanaf nu bloeivoeding kan geven ipv groeivoeding?

    Gelukkig lijkt er nog een redelijke nazomer t starten en wordt dit toch een mooie eerste kweek als ik ze nog een dikke maand kan verder grootbrengen.
    Attached Files

    #2
    Volgende week de helft en dan kun je beginnen.

    Comment


    • Focuz
      Focuz commented
      Editing a comment
      Dus eerst een weekje de halve dosis bloeivoeding van wat aanbevolen is, nadien gewoon schema volgen?

      Hoe weet je wanneer te stoppen met voeding, ... En enkel water te geven en voor hoelang?

      Bedankt voor de goede tips, eerste kweek hier maar is superfijn proces om te zorgen voor de planten en bij te leren.

      Hieronder nog een foto

    #3
    40 dagen foto
    Attached Files

    Comment


      #4
      Dat is een beetje gevoel. Zodra de plant zelf niet meer groeit is een mooi moment om de switch te maken denk ik zelf.
      Gok dat er nu nog wel aardig wat groei in zit, dus hebben ze nog behoefte aan groeivoeding

      Sluit me aan bij nog een weekje.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #5
        De hele lichte groeipunten zijn meestal een teken van sterke groei Vlak voor de bloei beginnen ze met een groeistrek
        Ik zie dit als de inzet van de bloei, overgang, dus nog niet zo ver dat je al bloeivoeding geeft
        Denk dat ze sowieso wat extra stikstof wel kan waarderen, heb ze zelf meestal net een tintje donkerder van kleur, en dat doen ze dan zelf icm mychorizza

        Comment


          #6
          Als je denkt nu zijn ze echt klaar. Dan nog een week spoelen. Of 10 dagen.

          Comment


            #7
            Ik zou bloeivoeding geven als ze gestopt zijn met groeien.

            Ik was te vroeg begonnen met bloeivoeding waardoor ik een blokkade kreeg en ze een weekje achterstand opgelopen hebben.

            "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

            Comment


              #8
              Thnks iedereen voor het advies. Ik wacht nog enkele dagen af en begin dan met de helft of iets minder rustig met alga bloom / green sensation
              Attached Files

              Comment

              Bezig...
              X