Gtools 125 2 standen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • blawan
    Banned
    • Aug 2021
    • 21

    #1

    Gtools 125 2 standen

    Korting op 420shop
    hallo iemand ervaring met gtools 125 2standen oo het vlak van geluid?
    zou hel wel maat op laagste stand houden maar heb momenteel geen geld voor een controler te kopen voor meer dim!
    en wil toch paar rondes mee willen gaan.
    mijn oude inlane controlere na een kweek al stuk en wat een herrie. al smeer ik ze soms het binnenwerk met wd40 blijft een herrie op zitten
  • Ritagrasaf
    Expert Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2021
    • 80

    #2
    Geen ervaring met die met 2 standen, wel die met ingebouwde fan control. Prima buisventilator, geeft wel een brom maar dat heb je blijkbaar altijd. Als je dat niet wilt moet je kijken voor een variac.
    Ik weet niet hoe groot je tentje is, maar nomercyshop heeft nog softbox van 250m3 in korting staan. Sonoconectbuizen gebruiken om geluid van luchtverplaatsing te beperken.
    WD40 zou ik er persoonlijk niet inspuiten, gaat al het vuil en stof zeker blijven plakken

    Comment


    • blawan
      blawan commented
      Editing a comment
      zo een herrie? ach lap ga hem morgen halen ligt klaar zal eens luisteren. dacht dat hij op stand 1 68DB gaf en stand 2 in de 70-80?

    • Ritagrasaf
      Ritagrasaf commented
      Editing a comment
      Door de fancontrol is er een brom. Denk niet dat die met 2standen daar last van heeft. Kan er naast zitten ook

    • blawan
      blawan commented
      Editing a comment
      das klote . als hem veel lawaai maakt stuur ik hem terug
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #3
    Ik heb dezelfde gehad als Rita hierboven beschrijft, en hem dezelfde dag weer retour gebracht naar de growshop.
    Die brom was door mijn hele huis te horen.
    Dimmen zonder brom kan wel, maar het is gewoon duur. Of een dure fanctontroller, of een pk125ec/ec ofzo.

    Comment


    • Ritagrasaf
      Ritagrasaf commented
      Editing a comment
      Ja de brom kan je niet negeren. Maakt op 100% minder lawaai dan op 60%.
      Buiten de zolder is het stil en das goed genoeg voorlopig
  • blawan
    Banned
    • Aug 2021
    • 21

    #4
    heb al een "geluidsdemper" gemaakt met glaswol
    en tape

    Comment

    • impakt
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Sep 2021
      • 1

      #5
      Maakt weinig geluid op de laatste stand in ieder geval geen brom. Heb er zelf een variac tussen en is geluidloos.

      Comment

      • Beginner70
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2021
        • 117

        #6

        deze is ook niet te duur en volgens site zonder brom

        Comment

        Bezig...