Vanmorgen was het enige uren droog hier in Amsterdam, nu regent het katten en honden zoals ze in Enge Land zeggen, of kabels in Frank Rijk, Sietske links Tsjitske rechts. Sietske 2 oct.jpg Tsjitske 2 oct.jpgEr zit iets droger en zelfs zonniger weer aan te komen. en tot en met vanmorgen was er nog geen sprake van waarneembare rotting. ¿Hoelang zouden ze nog moeten? Bij Sietske is het merendeel van de stampers ¨pistils¨ nu wel aan het verbruinen, bij Tsjitske is het nog hoogblond. Ook vraag ik me af in hoeverre het tijdsverschil veroorzaakt wordt door licht dat uit de huizen lekt.
¿Hoe lang nog?
Collapse
X
-
Dat bruin worden van de pistels komt door hoge Lv
naar de tricholomen kijken is een goede manier om te weten hoe ver je plant is
heb je wat duidelijkere foto’s ? Kan er niet genoeg op inzoomen om te
zien of je al toprot hebt
ook meeldauw moet je nu goed op letten dat die je plant niet overneemt -
Yep, door de regen worden ze bruin, dat heeft niks met de rijpheid te maken.
(en op die postzegeltjes kunnen we ook niks zien natuurlijk)
Hou een week of 8 bloei aan, dan zit je vaak wel goed.
Dat is wel het minimum voor 99% van alle soortjes. (ook voor autoflowers)
Extra licht uit omringende huizen doet niets, dat is veel te zwak om enige invloed te hebben.Comment





Comment