Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek zonder ervaring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eerste binnen kweek zonder ervaring

    Korting op 420shop
    Hallo kwekers,

    Ik wil dus mijn eerste plantje gaan kweken in een 40x40x80 tentje. Ik heb gekozen voor a little kushy auto van freedom of seeds. Ik wil gaan scroggen om al mijn ruimte te benutten. Ik heb de lightmix van plagron gekocht en terra grow bloom en power roots, alleen heb ik geen idee hoeveel dat ik moet gaan voeden kwa doseringen en kom er op het internet ook niet zo ver mee. als iemand me op weg zou willen helpen zou ik dat enorm waarderen.

    ik gebruik een 150watt full spectrum led van





    Last edited by Silas; 1 November 2021, 12:44. Reden: Link verwijderd

    #2
    Als je op internet niet zo ver komt heb je niet goed gezocht Even een voedingschema downloaden van de site van Plagron. Ennuuh, scroggen net een autoflower? Gaat geen succes worden, ze schiet te snel in bloei.

    Succes!

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


      #3
      Hoi,

      Welkom en succes.

      En je hebt inderdaad niet zo goed gezocht.
      Je kunt op honderden manieren kweken.

      Zo een tentje lijkt me wat te laag. Maar met AFjes kan dat al heb je ook nog de hoogte van de pot en moet de lamp er nog boven. Dan hou je weinig plek over. Met ledstrips moet dat lukken.

      AFjes kun je scroggen. Maar het liefste worden ze met rust gelaten.

      Je lamp lijkt me een lamp van 20 euro uit China waar een lokale handelaar nog 100% winst op maakt. Ook hier heb je weinig tot geen onderzoek naar gedaan. Want de techniek in die lamp is echt alweer verouderd. Maar het zal wel lukken.

      Heb je afzuiging en een koolstoffilter? 1 AFje in bloei of 20 stinkt even hard.

      In lightmix de 1e 2 weken geen voeding en dan de helft van het Plagron schema aanhouden. AFjes hebben minder voedsel nodig als FEM.

      Na deze kweek heb je al wat meer ervaring. Best beginnen sparen voor een hoger tentje en een betere lamp.

      Comment


      • Levy
        Levy commented
        Editing a comment

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Lamp gewoon uitproberen.

        AFjes gouden niet zo van LST, het moet allemaal snel gaan tijdens de zomers in de toendra, AFjes zijn dan ook vaak na 10 tot 12 weken klaar. En als je dan gaat klooien en stressen dan heeft dat invloed op je opbrengst.

        Bij FEMs kun je klooien wat je wilt en door de klok om te zetten gaan ze pas in bloei. Dan heb je dat zelf in de hand.

      • Levy
        Levy commented
        Editing a comment
        Ik heb op wietzaadjes.nl de zaadjes gekozen in de categorie geschikt voor scrog. dus ik hoop dat het gaat lukken.

      #4
      Ja we kunnen je wel op weg helpen
      als je even zoekt hier vind je de binnen kweek verslagen lees er zo eens een stuk of 10 door en dan krijg je een beetje een idee van hoe en wat je kan doen om zelf wat wiet te kweken

      Comment


        #5
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #6
          Zet dan 4 afjes in 2literpotjes. Dan blijven ze klein.

          Comment


            #7
            Succes! Subke!
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #8
              Leuk ! Ik heb na 2 x een buitenplantje ook een tent gekocht ( buurman klaagde over de geur ) en 5 weken geleden begonnen met 4 .... ik heb wel een 80/80/160 tent en merk nu al dat ie idd niet veel lager moet zijn ! En blader hier eens wat topics door, kweekverslagen, ja er staan er bij die heel ingewikkeld lijken haha, maar even goed doornemen en je snapt de gedachtegang van bepaalde handelingen . SUCCES
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              Bezig...
              X