Warmte en luchtvochtigheid

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • 420grow
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2021
    • 45

    #1

    Warmte en luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ga voor het eerst een kweek doen, ik heb een growbox van 60cm x 60cm x 160cm en die staat in de kelder, maar nu krijg ik mijn growbox niet warm genoeg vanwege het koude weer, tijdens de dag is het 19,5 Celsius en 's nachts 17,5 Celsius en 13% luchtvochtigheid Nu zat ik te denken om een ​​warme mist luchtbevochtiger te kopen, kan ik mijn box er ook warm genoeg mee krijgen? Zou graag 23 Celsius willen krijgen. Of moet ik een mini-keramische verwarmer kopen en een kleine koele mist-luchtbevochtiger gebruiken in plaats van de warme mist luchtbevochtiger? Graag uw mening

    Optie 1: https://www.bol.com/nl/p/taylor-swod...e_pdp_androida pp

    Of
    https://www.bol.com/nl/p/vicks-vh85e...e_pdp_androida pp

    Optie 2: https://www.bol.com/nl/p/verwarming-...9292?referrer= socialshare_pdp_androidapp

    En

    https://www.bol.com/nl/p/biowust-luc...e_pdp_androida pp
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Haze smoker
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2016
    • 871

    #2
    Ik zou niets met mist doen
    test je de temp met de lamp aan of uit ?
    om te verwarmen zijn tube heaters erg handig laag verbruik en kan je zo in de tent plaatsen als je er een thermostaat controler bij koopt
    Zo een lage Lv is mooi tegen dat ze in bloei staan

    als je hier nou wat goede kweekverslagen door leest zoals die van Remco bv dan krijg je een idee wat er allemaal bij komt kijken en welke dingen wel en niet te doen

    Comment

    • 420grow
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2021
      • 45

      #3
      Oke dank u en de temp word gemeten met de lamp aan

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #4
        17 en bijna 20 lijkt me weinig problematisch hoor. Eens er wat plant is blijft de warmte.ook wat beter hangen.

        Een warmtematje voor de voetjes eventueel.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Precies. 19,5 en 17,5 is niks mis mee, daar kun je prima mee kweken.
          En luchtbevochtigen is echt helemaal overbodig.
          Lees eens wat kweekverslagen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • 420grow
            Senior Stoner
            Member
            • Oct 2021
            • 45

            #6
            Hallo heb nog een vraagje het is nu dag 5 na het ontkiemen en het zaadje in de pot te planten, maar het ene lobblaatje in gaan hangen en da andere blaadjes groeien niet egt , heb wel eerst de grond volledig laten uit drogen en dan vandaag trug water gegeven , kan het zijn da het is gaan hangen door te weinig water ?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • 420grow
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2021
              • 45

              #7
              Dag5
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • 420grow
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2021
                • 45

                #8
                Day5
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                • Rietslang
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 2171

                  #9
                  Het hangt omdat het zoekt en strekt naar licht als je dat bekertje daar op laat zag ik in 1 vd vele dezelfde posts
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment

                  • 420grow
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Oct 2021
                    • 45

                    #10
                    Foto van het beekertje was nog een oude foto om te laten zien wat de afstand was van de lamp

                    Comment


                    • LR2
                      LR2 commented
                      Editing a comment
                      Als je plant stekt dan is de afstand van de lamp simpelweg te groot. Bekertje of niet.. Hij zoekt naar licht en dat betekent dat de lamp niet fel genoeg is of te ver weg staat.
                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #11
                    En nog een keer. Heb je vraag nu al op drie plekken gezien.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...