Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar om te oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klaar om te oogsten?

    Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste kweek van 3 plantjes. Het betreft autoflower amnesia haze. Ik heb alle info gelezen over de kenmerken van een oogstrijpe plant en ik heb het idee dat de trichomen goed zijn en al het blad is ook geel geworden echter is dit al sinds, 1,5 a 2 weken en kleuren de haartjes maar voor 30% bruin. Kan iemand mij vertellen of het nou wel of niet oogstklaar is? Zie foto.(geen hele mooie toppenmaar dit is mijn eerste keer)

    Alvast bedankt!
    Attached Files

    #2
    Moeilijk te zien zo , ik zou toch nog een week of 2 zeggen.

    Met zo een clip on lensje, macro, kan je de trichjes checken en vastleggen op foto.

    Binnen een week als je niet kan wachten ,zoals ik neem ik een snoeptop. Laten drogen , proeven. Ben je weeral wat dagen verder. Mooie planten !
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • wietboer1993
      wietboer1993 commented
      Editing a comment
      Daar kan ik wat mee, thanks voor het snelle antwoord.

    • wietboer1993
      wietboer1993 commented
      Editing a comment
      IK ben overigens sinds een week al gestopt met voeding omdat ik dacht dat het binnen een week klaar zou zijn. Moet ik dan nu weer een laatste keer voeden of maakt dat niet uit.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Nee he , ze vinden nog voeding in het blad , minder knipwerk zo ook . Als je smartphone macro clip on lensje googelt vind je er. Vind de mijn niet terug nu

    #3
    Ik zou ze nog even laten staan. Hoeveel weken staan ze nu op 12/12? Heb je de trichomen gecotroleerd met een microscoop? Kijk anders even in een van de kweekverslagen van Remco , hij beschrijft de verschillende fases altijd mooi en inclusief beeldmateriaal.
    Eerste binnenkweek 2020
    Buitenkweek 2020

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Afjes. Geen 12 12.

    • Gijsch
      Gijsch commented
      Editing a comment
      Ik keek alleen plaatjes

    #4
    Staan er wel OK bij. Ik zie een paar mooie toppen. Nog een weekje enkel wat water. En dan als het kan nog een dag of twee wachten.

    Dan drogen ze ook weer wat rapper.

    Comment


    • wietboer1993
      wietboer1993 commented
      Editing a comment
      ik ben echter al ruim een week gestopt met voeding, gaat dat problemen opleveren?

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Nee

    #5
    Gewoon alleen water blijven geven.
    kan je plant wel af nog een weekje op alleen water.

    Comment


      #6
      zo te zien week 4/5 echte bloei , lang nog niet klaar , heel veel onmature bloeiharen

      Comment


        #7
        een goede microscoopje kopen of vergroor glas 30tot 40x vergroting kun je de thrichomen goed zien dan maar inderdaad deze wiet is nog lang niet klaar maar tis drie week verder dus zou ongv nu wel.klaar zijn

        Comment

        Bezig...
        X