Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TS1000 mars hydro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    TS1000 mars hydro

    Korting op 420shop
    Mijn mars hydro is vandaag ook binnen gekomen.best wel een mooi fel licht komt er vanaf.

    Nu mijn vraag hoe hoog hang je de lamp en heeft het bij stekjes al nut om hem/haar op 100% te zetten ,,?
    Last edited by Nederhigh; 2 June 2022, 13:45. Reden: Ts/st

    #2
    Stekken eerst laten wennen aan ledlicht anders overleven ze het niet. Rustig opbouwen en kijk naar de planten. Planten die genoeg wortels hebben en zijn aangeslagen kan je de lamp zo'n 40- 20 cm vanaf het gewas hangen. En als ze het kunnen hebben, nog wat dichter. Gewoon even proberen.

    Succes!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Oke bedankt. Heb de lamp nu op 50% staan stekjes hadden al kunnen wennen omdat ik al een led had, eentje met paars licht 60watt.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dat licht kan je niet echt met elkaar vergelijken.

        Rustig aan beginnen.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Precies!

      #4
      Was wel een goed merk ding zat ventilator op en koste nieuw ook iets van 100 euro

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Goed merkding met ventilator van 100 euro? = quasi onmogelijk. + paars licht is hopeloos verouderd.

      #5
      de mars hydro is al.een hele verbetering met de 9panele die je had

      Comment


        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Hebriblok View Post
        Was wel een goed merk ding zat ventilator op en koste nieuw ook iets van 100 euro
        Die gay lights zijn misschien handig om auto's op de achterbank van je aftandse eend mee te kweken, maar niet in een serieuze setting pik!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment

        Bezig...
        X