Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kachel/verwarming voor in de winter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke kachel/verwarming voor in de winter

    Korting op 420shop
    Nu het nog warm buiten is kan ik de temp in mijn tent wel rond de 20 graden houden (koudst) maar hoe gaan we dat straks doen in de winter ?


    Zag van die warmte matten is dit wat ?

    Verder alle tips zijn welkom.
    Last edited by Hebriblok; 11 June 2022, 11:25.

    #2
    Warmtematten zijn een goeie oplossing wil je de wortels het lekker aangenaam houden, in combinatie met hps verlichting welke tijdens de wintermaanden aan te raden is.
    Wil je toch een aardige opbrengst zul je (wnr de koudste maanden en afhankelijk je kamertemp) moeten de omgevingstemp wat omhoog krikken, dit kan je doen met een al bij al zuinige heattube.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #3
      Ik heb een mars hydro ts1000 voor de verlichting.

      Comment


        #4
        Of kabelverwarming, i.c.m. thermostaat, de kabels heb je in diverse lengtes, werken zeer goed kan ik uit eigen ervaring zeggen.

        Comment


          #5
          In een 1 kuub tentje is een 500 watt kacheltje al genoeg.

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            135w TubeHeater en 135w 95cm verwarmingsmat is ook voldoende in een 100x100x200
            Tenzij mss in de winter in een schuur.. onder led...

          #6
          Ik had het koudst, de planten eigenlijk op 8 graden. Het proces verliep trager, maar is niet onhaalbaar. Als je een grote tent hebt is een olieradiator wss het best. Anders een plug and play heater voor een kleine tent van 500w gaat ook . Radiator houdt ng lang warmte vast, waardoor ze op de laagste stand kan blijven. 600 w is het wel.
          Ganja always does the trick.

          Comment

          Bezig...
          X