Hoofwortel afgebroken!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ChemDawg
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2022
    • 6

    #1

    Overige: Hoofwortel afgebroken!

    Korting op 420shop
    Hallo mensen.
    Ik wou mijn autoflower in pot wat ombuigen en ineens hoor ik knak en valt ze neer tegen de potrand. De hoofdwortel is afgeknapt en alle Bladeren zijn meteen slap gaan hangen. Ze hangt nog wel aan een paar kleine worteltjes in de grond waardoor ik er niet goed onder bij kan.
    Ik zat namelijk te denken om de hoofdwortel weer vast te tapen en hopen dat hij weer aangroeid maar dat durf ik dus niet te riskeren omdat dan ongetwijfeld de kleine worteltjes eruit gaan. Iemand tips? Kan een plant überhaupt z'n wortel weer 'adopteren'?
    alvast bedankt


    Edit: Zie nu dat dit misschien beter in de helpdesk zou staan. Excuses.
    Last edited by ChemDawg; 26 June 2022, 13:17.
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #2
    Bedoel je de stam of echt de (ondergrondse) wortels? Stam kun je snel ductapen en dan komt het vaak nog wel goed. Afgeknakte wortel is denk ik niet te redden.

    Comment

    • Old dawg
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2020
      • 1266

      #3
      Plaats anders ff snel een fotootje, kunnen we meekijken, en advies geven.

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #4
        Ik denk de onderkant van de stam.
        Die kan je niet tapen.

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #5
          Hij heb pijn aan ze hoof
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #6
            Afbijven van AFjes.

            Opnieuw beginnen best. Met wat chance komt ze er wel door. Maar zal geen topper meer worden.

            Comment

            • ChemDawg
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jun 2022
              • 6

              #7
              Ze is helaas uiteindelijk na een week overleden.

              Comment

              Bezig...