Wanneer overschakelen naar 12/12

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hebriblok
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 188

    #1

    Wanneer overschakelen naar 12/12

    Korting op 420shop
    Ben bezig met mijn eerste kweek en zou graag willen weten wanneer je overschakelt naar 12/12 ipv 18/6.

    En 2e vraag moet je de plant ook ondersteuning geven met zo'n net ?

    Plantje is nu nog redelijk klein een 15-20cm hoog.

    Attached Files
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    Als hij de helft van de oppervlakte bedekt en hij groeit tot wel 3 weken door.

    Comment

    • Hebriblok
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 188

      #3
      Oke bedankt

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Via comment had je hem kunnen bedanken in zijn bericht
    • Hebriblok
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 188

      #4
      Oke bedankt voor de tip

      Comment


      • Weedjewel
        Weedjewel commented
        Editing a comment
        Via comment had je Silas kunnen bedanken in zijn bericht.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Bedankt voor je comment!
    • Jefkewiltnogs
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Aug 2022
      • 318

      #5
      Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam
      Als hij de helft van de oppervlakte bedekt en hij groeit tot wel 3 weken door.
      Moet je gradueel overschakelen van 18/6 naar 12/12 of kan een photo dat hebben?

      Comment


      • sprinterke
        sprinterke commented
        Editing a comment
        Gewoon overschakelen, geen probleem 😉
    • Hebriblok
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 188

      #6
      heb hem vorige week zaterdag overgezet naar 12/12

      hoop dat het goed gaat en er mooie toppen aan komen.

      kun je naast. water geven. nog meer doen ? ( heb al van die voedings tabletten in de grond zitten)

      Attached Files

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Onderkant snoeien, alle takken wat het licht niet bereikt, de rest groeit dan beter.

        En wat gaas bovenop, om alles te spreiden.
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #7
      Ja je kan de radio bij de planten aanzetten, ik kende een kweker die dat deed en beweerde dat zijn planten hierdoor 10-15% meer thc produceerden, maar de buren belden vanwege geluidsoverlast waarbij de politie een bescheiden kwekerij ontdekte.

      Het juiste moment van schakelen blijft lastig, zelfs na decennialang kweken nog.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Bijzonder dat planten dood gaan van bepaalde muziek, dan heeft het wel degelijk invloed!

      • TegridyRandy
        TegridyRandy commented
        Editing a comment
        door de vibraties? bepaalde muziek, bepaalde frequentie, stress of geen stress. zou dat kunnen? :p

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Gewoon een slechte band denk ik!
    • Hebriblok
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2022
      • 188

      #8
      ik zing elke avond al een uurtje voor dat de planten gaan slapen.


      maar heb wel vaker gehoord dat muziek ( geluid) kan helpen bij planten groei dus , niet te hard zetten dan schaadt het ook niet .

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #9
        Zingen kan ook ja, maar het juiste moment van schakelen? Dat is op het moment dat de planten nog voldoende kunnen groeien om je oppervlakte te vullen en niet te hoog worden en dikke stammen krijgen en je een oogst van meer dan twee gram de watt geven.

        Comment

        • Hebriblok
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2022
          • 188

          #10
          nou ik heb op dit moment 2 plantjes staan. ( purple haze)

          en ik hoop op 50 Gr ( dan heb ik mijn opstart kosten er weer uit.

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #11
            Moment van omschakelen ligt ook aan de hoogte / ruimte die je beschikbaar hebt en aan het soort plant. Sommige planten strekken een beetje, sommige strekken je hok uit. Als je vaker dezelfde soort of stekken kweekt kan je het moment van omschakelen bepalen adhv ervaring, anders is het een kwestie van de beschrijving van de zaadboer lezen en/of kweekverslagen.

            Die 50 gram moet wel lukken toch
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • Hebriblok
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2022
              • 188

              #12
              is mijn eerste kweek zullen we zien waar het op uit draait.

              zit nu te denken wat ik voor de 2e kweek moet doen.

              zit te denken aan 4x15 liter. twijfel nog tussen auto/ non- auto.

              zal me nog even goed verdiepen in welke soort de voorkeur geniet zowel auto/ non en welke wiet soort.

              hen er een leuke hobby erbij.

              over een paar jaar ben ik de nieuwe George Jung. (blow)
              hoop wel dat ik beter eindig .

              Comment

              • Jefkewiltnogs
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2022
                • 318

                #13
                Non auto is minder licht verbruik normaal gezien.

                Ik vraag me af hoe ik mijn plant vroeger kan laten bloeien. Die staat buiten en is og kush. Volgens wat ik merk is 22 september 12/12 dagen en dan nog 8 weken bloeittijd zie ik niet zitten wegens hoger vochtigheid vanaf oktober

                Moet ik dan om bv. 6 uur savonds maken dat de plant donker komt te staan om het te triggeren?

                Comment


                • parakweker
                  parakweker commented
                  Editing a comment
                  Ja dat kun je doen.
              Bezig...