Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer moet ik flippen naar 12/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer moet ik flippen naar 12/12

    Korting op 420shop
    In bijlage een video van de plant. Helaas is deze pas begin july in de grond gegaan. Dus wat klein. Echter ik wil voorkomen dat de 8 weken bloei in november zijn. Gezien de zon dat niet zo sterk is, er meer regen en bewolking is?

    Wat is jullie oordeel? Wanneer leg ik er vroegtijdig een tent op savonds?

    https://tempclip.com/watch/ULCiLIf2xw

    #2
    Bij mij laadt de video niet of heel erg traag. De meeste mensen hier zullen niet gauw een externe link aanklikken. Het is bovendien een tijdelijk bestand wat na 24 uur verdwijnt en dan heeft niemand er meer iets aan mochten ze later dit topic nog eens lezen.

    Misschien kan je beter wat foto's uploaden hier op JD?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
        Bij mij laadt de video niet of heel erg traag. De meeste mensen hier zullen niet gauw een externe link aanklikken. Het is bovendien een tijdelijk bestand wat na 24 uur verdwijnt en dan heeft niemand er meer iets aan mochten ze later dit topic nog eens lezen.

        Misschien kan je beter wat foto's uploaden hier op JD?
        Just posted it matey

        Comment


          #5
          Welke soort is het? Eentje die veel strekt na de flip of niet? Ik zou ze nog wat laten groeien en vanzelf in de bloei laten gaan. Halverwege September gaan ze in de bloei en we hebben de beste zomer ooit.

          https://www.msimons.nl/tools/daglicht-tabel/index.php

          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
            Welke soort is het? Eentje die veel strekt na de flip of niet? Ik zou ze nog wat laten groeien en vanzelf in de bloei laten gaan. Halverwege September gaan ze in de bloei en we hebben de beste zomer ooit.

            https://www.msimons.nl/tools/daglicht-tabel/index.php
            Het is og kush, blijkbaar kan die niet goed tegen luchtvochtigheid. Als het in september flipt kan die pas eind novermber geoost werden.. het is dan best nat weer al... en weinig zon dus hoe nuttig is dat?

            Comment


              #7
              Als je gaat verduisteren doe dat dan wel consequent. Dus iedere dag hetzelfde tijdstip naar binnen en weer op hetzelfde tijdstip naar buiten.

              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                In dit geval iets van een zak er over , ze staan in volle grond .

                Comment


                  #9
                  Vandaag of morgen.

                  Comment


                    #10
                    Helaas is de plant bij het overplaatsen dood gegaan. zucht...

                    Comment

                    Bezig...
                    X