Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringende vraag over lichtvervuiling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringende vraag over lichtvervuiling

    Korting op 420shop
    Hoi mensen,

    ik heb dus een gezamenlijke tuin met mijn buren en ik besloot er afgelopen maart wat lowriders ( autoflowers) in te zetten, zodat ze niet opvallen tussen de andere planten. Deze hebben ook de sneeuw overleefd.

    Dit bleken dus geen autoflowers te zijn maar normale planten die nu op dit moment meer dan 3 meter hoog zijn. Nu viel het mij op dat de start van bloei wel heel erg lang duurde. Gister keek ik nog eens uit het raam en het viel me op dat er een groot lantaarnpaal boven de wietplanten schijnt op zo een 2 meter afstand en dat de wietplanten voordurend “wakker” zijn. Alleen in de schemer gaan ze in slaapstand.

    nu heb ik dus met een afdekzeil één wietplant kunnen afdekken ( ze zijn gigantisch). Maar ik vraag me af of dit echt het probleem kan zijn?

    de andere planten zijn te hoog om af te dekken voor mij en zie ik als verloren. Ze staan tevens in de volle grond dus verplaatsen is geen optie. Ze groeien nog steeds door.

    ik heb er aan zitten te denken de lantaarnpaal uit te zetten maar ik weet niet of mijn buren dat kunnen waarderen.

    zijn er meerdere reden waarom een plant niet bloeit?

    alvast bedankt.


    #2
    Zijn er helemaal geen tekenen van bloei te zien ??

    Op slechts 2 meter afstand kan die lamp zeker de reden zijn van de bloei die uitblijft . Weet het eigenlijk wel zeker .

    Comment


    • LilLove
      LilLove commented
      Editing a comment
      Ik zie wel witte haartjes op de stam en stengels zitten. Maar hij blijft maar nieuwe blaadjes maken. Ik weet vrijwel zeker dat het een vrouwelijke plant is.

    #3
    Twee meter is wel erg dichtbij, bij mij is het ongeveer een meter of zeven en dat heeft geen invloed gehad..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #4
      cannabis is een vd meest lichtgevoelige geactiveerde planten, interessante canna-science video

      Comment


      • LilLove
        LilLove commented
        Editing a comment
        Klopt heb vannacht vuilniszakken er over heen gedaan en toen ik vanochtend het eraf haalde sliep hij wel goed.

      #5
      Als ik zo kijk zijn ze vrouwelijk.
      Attached Files

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Op de eerste foto lijken er bolletjes te zitten , maar de foto moet eigenlijk scherper . probleem is dat de bloei hoe dan ook wel heel erg laat komt.

      #6
      Op een meter of 15 in het licht van zo'n oude oranje straatlamp weigeren ze hier ook in bloei te gaan tenzij dan een plekje in de (nacht)schaduw worden ze wakker
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment

      Bezig...
      X