Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogstijd ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    oogstijd ?

    Korting op 420shop
    mede growers,

    hierbij mijn 2de kweekje , nu is mijn vraag , hoe weet ik nu hoelang ik nog moet wachten , als ik tevroeg de dames omdoe dan wordt het fluf maar wat als ik nu te lang wacht ? wanneer krijg ik nu compact toppen ?

    wanneer is het goede moment , bijgaand een foto van momenteel , hoelang zou deze nog moeten ?

    Greetzzzz mrSeedz
    Attached Files

    #2
    Wss het eerste beste complete verslag wat je hier vind zul je dat hele proces rustig door kunnen lezen. Kijk naar de trichomen die vertellen je wanneer de tijd rijp is.

    Comment


      #3
      Witte haren zijn niet alles, maar ik zie er precies toch nog een groot aantal staan.
      ik vermoed dat deze toch nog een weekje of 2 langer kan blijven staan, maar idd trichomen bekijken met een trichoscoop

      Grtz

      Comment


        #4
        dankjewel , zoals ik het heb begrepen worden de buds dus compacter/harder als je langer wacht ? ( tenminste dat kan een goede reden zijn natuurlijk )

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Niet altijd, het is ook soort-afhankelijk; hoe groter het aandeel sativa, hoe lastiger het is om ze compact te krijgen.
          Langer bloeien zorgt wel voor meer topgroei, dat groeit gewoon door natuurlijk. Veel licht en een lage temperatuur kunnen helpen.
      Bezig...
      X