Debuut kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dvh
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2022
    • 9

    #1

    Debuut kweek

    Korting op 420shop
    Hallo beste kwekers, ik ben nieuw in het kweektent verhaal! Heb een 60×60×160 tent met een ViparSpectra P1000 led
    Voor aller 1ste kweek ooit begonnen met northerlight auto 1zaadje staat al wel mooi groen eenongeveer nu. In een 12lpot.Zal deze lst geven met clips van RQS.Zullen wel zien wat gebeurd 1ste keer.
    vocht en temperatuur zijn vrij goed en alles weet naar behoren.
    Volgende zou ik royal haze zetten,vraag is dus in kleinere potten bv 5l hoeveel zou ik er in zetten zonder problemen te krijgen met afmetingen van tent
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #2
    Ik zou de potmaat bewaren als je kan ? Met zeer weinig voorgroei is 4 planten al veel denk , zeker met haze. Met een net en twee plantjes gaat het mooi vol geraken. Direct op 12/12 zetten kan ook met meer plantjes dan maar dat heb ik nog nooit gedaan...
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Dvh
      Dvh commented
      Editing a comment
      2planten moet dus zeker lukken in 12l potten

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      60/60 zou ik 2 planten en wat scrog, neem groen tuingaas want lekker stevig.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      moet je miss eens kijken wat de afmetingen zijn van de potte dan kun je zo zien wat past en niet

      lijkt me niet zo moeilijk om te zien en te kijken wat past
  • Dvh
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2022
    • 9

    #3
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Mooi 😀

    • Dvh
      Dvh commented
      Editing a comment
      Thanks
  • Dvh
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Nov 2022
    • 9

    #4
    10weken later
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Silas; 16 January 2023, 19:24.

    Comment

    • Wesley pipes
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2020
      • 2512

      #5
      Nice! Hoeveel watt is die vipar? Hoe lang moet ze nog ?
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

      Comment


      • Dvh
        Dvh commented
        Editing a comment
        Verbruik: 100W
        Vervangt HPS: 250W
        Footprint Bloei: 60x60cm
        Footprint Groei: 75x75cm
        Dimbaar: ja 15%-100%
        IP65: Ja (vochtbestendig, niet waterdicht)
        Par waarde: 1006 umol/m2/s (30cm hoogte)
        Diodes: SMD LED Diodes
        Geluid: DB: 0 dB
        Gewicht: 2.27k
        Afmeting lamp: 30.5cm x 28cm
        LED chips: 300 led chips

        Denk binnen 2 weken te oogsten

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooi hoor vast boven gram per watt!
    • Ketelhuis
      Advanced Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1014

      #6
      Ziet er goed uit 👍🍀
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment

      • JimBean
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2022
        • 222

        #7
        Ik zie niks...
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

        Comment

        • atmosphere1
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2022
          • 755

          #8
          Ik zou gewoon gaan voor 5 planten , dan hoef je minder lang voor te groeien.

          Comment


          • Dvh
            Dvh commented
            Editing a comment
            5 op 60×60 lijkt me wat veel
            Is enkel voor eigen gebruik dus met 2planten per ronde ga ik er wel komen.
            Liever 2×11 liter en plaats dan 5 in kleinere potten en minder plaat.

          • atmosphere1
            atmosphere1 commented
            Editing a comment
            Natuurlijk ga je er met 2 ook komen, het duurt alleen wel 2 weken langer.

          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            k zie er zelfs wel 9in passen ligt maar net aan wat je wil

            dr kan ook 1in en lang voorgroeien maar als je snel een ronde klaar wil.meer neerzetten sneller schakelen en als je paar planten hebt die minder presteren vang je de klap nog op
        • Dvh
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Nov 2022
          • 9

          #9
          Vandaag,mooie bloei tóch
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          Last edited by Silas; 16 January 2023, 19:25.

          Comment

          Bezig...