box fan horizontaal hangen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Manfred
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2018
    • 563

    #1

    box fan horizontaal hangen?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik heb een boxfan horizontaal gehangen aan 4 dekzeilrubbers , gaat die nu sneller verslijten? Het is omdat ik geen plaats naast de ledlamp.

    De boxfan zweeft dus boven de planten en blaast zo naar beneden.
    ​
    SNAG-0000 11-01-2023 17.58.14 17.png

    Grtz
  • Ketelhuis
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 1014

    #2
    Blaast dus direct op je planten, ga je problemen mee krijgen, kunt m beter gewoon horizontaal hangen en de slijtage dat ligt aan de lagers, als je je daar zorgen om maakt af en toe met ep2 insmeren.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment

    • Jefkewiltnogs
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Aug 2022
      • 318

      #3
      Is er geen andere oplossing, rechtstreeks wind op de blader lijkt me niet goed. Ik kocht in action van die 2.99 euro 2.5 watt ventilatortjes en hangde er zo 3 in de zijkanten van de tent. Totale prijs 6 euro.

      Comment

      • Manfred
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2018
        • 563

        #4
        Ze zeggen toch dat je beter luchtcirculatie hebt tussen de bladeren? die stonden altijd quasi op de bladeren bij mij ....

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Van onderen blazen is beter.

        • Manfred
          Manfred commented
          Editing a comment
          doe ik ook hehe droogt sneller op dan
      Bezig...