Snoeien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mijnnaamishaas
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2023
    • 10

    #1

    Snoeien?

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen iedereen,

    Als beginner (eerste keer ooit) vraag ik me af of ik mijn plantjes nog meer moet snoeien? Kunnen jullie dit zien adhv deze fotos?
    Gaat over bubblegum in een kweektentje.
    Thanks!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • mijnnaamishaas
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2023
    • 10

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • mijnnaamishaas
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Mar 2023
      • 10

      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • Snuitje
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2022
        • 373

        #4
        Ik doe het wel, maar heb een heel klein kastje, minigrowbox, voor de airflow. In jouw geval hoeft dat zo te zien totaal niet. Misschien heel spaarzaam waar een (dubbele) laag bladeren boven een veelbelovende top hangt. Heb bij mij namelijk wel heel sterk de indruk dat de plant een tijdje veel van z'n energie steekt in bladeren terug laten groeien. Maar meningen verschillen heb ik op vooral andere forums ook gelezen.

        Comment

        • Spacende Hollander
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jun 2018
          • 432

          #5
          Nee hoor, gewoon door laten bloeien nu. Waarom zou je meer willen snoeien? Het is ook wat laat om nu nog te snoeien denk ik.
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment

          • NewNoobie
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • May 2022
            • 2070

            #6
            Mss enkel waar je ziet dat bepaalde toppen zeker geen genoeg licht zullen krijgen kan je mss wegdoen maar ik zou zeker niet te zot doen want je bent laat.

            Comment

            Bezig...