Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel voeding plagron terra moet ik geven / tips voor alternatief

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Hoeveel voeding plagron terra moet ik geven / tips voor alternatief

    Korting op 420shop
    Ik ben van plan autoflowers te planten. Ik heb dit vorig jaar gedaan met een heleboel verschillende Easy voedingen. Toen ben ik alsnog tegen problemen aangelopen.

    Nu zag ik de Plagron Terra mix en dit sprak mij wel aan. Wat ik mij afvroeg was, hoeveel moet ik hiervan hebben en is dit een goede voeding? Ik ben van plan 5 planten met LST techniek te planten. Ik heb vorig jaar ongeveer 50-60 gram per plant kunnen oogsten in potten van 16 liter.

    Ook vroeg ik mij nog af of de plagron lightmix met of zonder perliet de beste keuze is.
    Last edited by Oli420; 19 May 2023, 19:27.

    #2
    Lightmix met perliet
    Verder zou ik gewoon het pragron voedingsschema aanhouden is te vinden op hun website.
    Na de 3e bloeiweek green sensation toevoegen en je hebt een dikke oogst.

    Comment


      #3
      Voor autoflowers met de terra minerale voeding zou ik wat er op get schema staat maar delen door 2.

      De EC waarde meten
      En van daaruit de blaadjes lezen en kijken of je teveel of te weinig geeft, het is altijd gemakkelijker om een teweinig op te lossen dan een nutrition lock. En als je kan op de ph letten ook anders kan je de aarde volproppen en zal uw planten niet het juiste nemen.

      Comment

      Bezig...
      X