Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte bladpunt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klimaat: Witte bladpunt

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb mijn planten ongeveer een week geleden verplaatst naar volle grond. Nu krijgen sommige blaadjes een witkleurige uiteinde.

    Het lijkt me op het eerst zicht geen wolluis of witziekte. Heeft iemand een idee?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Meeldauw?

    Comment


      #3
      Na wat opzoeken heb ik gevonden het begin van nutrition burn maar als ik dat tegenkom zijn dat bladpunten van de nieuwe blaadjes geel🫤

      Comment


        #4
        Zonnebrand?

        Of toch stiekem op een schaduwplek.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          LR2 een poging wagen dan maar.

        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Jep, inderdaad. Beetje schade van weetikveelwatwaarschijnlijklekkerwarmzolaagbijdegr ondenzonneschijn.. Dan wil dat nog weleens wit kleuren.

        #5
        Here are my stats: Indoor Grow - 5 Gallon Buckets (w/full Drainage). Medium - Happy Frog Ph’d soil. Strains - Grand Daddy Purple Auto ( 2 weeks old) Banana Kush Auto Lighting - Electric Sky Humidity - 67 - 73% Tem…

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Lr2 zegt ook zonnebrandje.

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Kan zonnebrandje zijn en die heeft veel meer ervaring dan mij en ik heb het nog nooit tegengekomen.

          Toch wat opzoekingswerk gedaan uit een poging om iets terug te geven aan het forum😉.

        #6
        Bedankt NewNoobie!

        ik probeer dan gewoon de ph waarde juist te krijgen, en dan komt het hopelijk wel goed.

        Comment

        Bezig...
        X