Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hemafrodiet of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hemafrodiet of niet?

    Korting op 420shop
    Goedenavond,

    Een van m'n plantjes heeft enkele bolletjes waar geen sprietjes uit komen. Mijn overige planten hebben dit niet. De overige bolletjes hebben sprietjes die eruit komen. Denken jullie dat dit een hemafrodiet is?

    Alvast bedankt!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ik denk van wel helaas… weg ermee. Van welke zaadboer?

    Comment


      #3
      Hej,

      Ze komen bij RQS vandaan . Ik weet niet of dit vaker het geval is. Zijn gefem. Autoflowers.

      Comment


        #4
        Ik ben geen fan van RQS meer hierdoor. Opletten met lichtlekken. Hoe ventileer je uw tent? Passief?

        Comment


          #5
          Aha. Wat is een betere winkel hiervoor?
          Lichtlek is niet het geval (dichte tent) en ik ventileer met een afzuiger en een ventilator in de tent.

          Comment


            #6
            Ik heb voor de eerste keer bij anesia seeds gekocht via wietzaadjes, barneys farm zou ook goed moeten zijn.

            Gorilla glue soort is een soortje die gemaakt is uit hermafrodieten en zou ook gevoelig moeten zijn eraan.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door LauraLaura View Post
              Aha. Wat is een betere winkel hiervoor?
              Lichtlek is niet het geval (dichte tent) en ik ventileer met een afzuiger en een ventilator in de tent.
              Uw ventilatiegaten staan niet open? Ik zou de ruimte verduisteren waar de tent in staat ook voor het zekerste

              Comment


                #8
                Hej, dank je wel. Ik heb de plant eruit gehaald. Toen heb ik buiten het bolletje open gemaakt en er lijken kleine stampertjes in te zitten. Hopelijk ben ik op tijd en is de rest niet bevrucht. Maar dat is even afwachten.

                Ik ga ook nog even de tent nalopen op lichtlekken.

                Bedankt voor de tips. Ik zal voor de zekerheid de zaden de volgende keer ergens anders bestellen.

                Comment

                Bezig...
                X