Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower buiten

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Mijn naam is Folkert ik ben dit jaar voor het eerst begonnen met het kweken van autoflowers. Ik heb het een en ander gedaan aan research en gaande de weg en zeker in de begin fases van de jonge zaailingen wel wat fouten gemaakt. De eerste twee zaadjes waarvan ik niet weet wat ze zijn heb ik dan ook geplant in potgrond met teveel voeding. Helaas heb ik geen groei lamp ter beschikking en dacht dat de vensterbank wel voldoende zou zijn. Dit zorgde er voor (in combinatie met teveel voeding) dat de nog jonge en fragiele plantjes gingen stretchen... nadat deze twee plantjes wat ouder waren heb ik er een paar extra besteld bij royal Queen seeds. Ik wou weten wat ik in huis haalde en wat ik er van kon verwachten.

    Deze zaadjes wel laten groeien in een mengsel van stek aarde en perliet. De plantjes werder ook verplaats naar het schuine dakraam van de garage waar ze een veel directere brom van licht konden krijgen! Ze staan in de tussentijd al weer een tijdje in de 18 liter kweek potten buiten en doen het naar mijn mening best lekker.

    eentje hangt in de tussentijd al te drogen op zolder en de andere moeten nog even een tijdje wachten. Bij twee planten heb ik ook lst toegepast, dat puur en allen omdat het mij ontzettend leuk leek om zo te laten groeien. Ook werd er op internet gezegd dat dit je opbrengt aanzienlijk kon verbeteren.

    hierbij een paar foto's
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Drogen in het donker, komt uw zolder niet te warm? (Niet boven de 60graden).

    Eerlijk gezegd voor buiten zou ik geen lst gebruiken, dat is meer bedoeld voor binnen omdat het licht enkel van boven valt en je wilt dat uw plant zoveel mogelijk licht vangt.

    Buiten valt het licht van boven en zijwaards er al op😉

    Comment


      #3
      O ja en drogen in het donker hé. Anders gaat uw thc weg.

      Mooi de triches gechecked met een vergrootglas dat die mooi troebel waren voor je oogste?

      Comment


        #4
        Thanks voor je reactie, klinkt ook wel logisch idd! Volgend jaar dat dus niet meer, en gewoon lekker op natuurlijke wijze laten groeien. Hoezo het drogen in het donker? Ik heb hier niks over gelezen op internet... ze hangen nu in de garage waar de temperatuur redelijk constant is. Nadat de toppen droog zijn ga ik ze nog twee weken in een glazen pot laten rijpen. Heb je nog meer tips? Alles is welkom

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          In het donker of je verliest thc en ik ben serieus

        #5
        Die waren melkerig van kleur en niet meer doorzichtig! Hoe kan het zijn dat het thc gehalte afneemt als je droogt in het licht?

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Ja!

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Als ze amber zijn wordt je meer stoned (lichamelijk), en melkerig is meer headhigh😉.

          Maar met amber zal je wel meer oogsten

        #6
        Onder invloed van licht wordt THC langzaam omgezet in CBD. maar erg snel gaat dat niet als ze niet in het zonlicht hangen.

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Hoe kom je daar nu bij??? Cbd

        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Ik bedoelde CBN !

        #7
        Licht breekt de thc af
        God was never on your side..

        Comment


        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          Het verdampt ook simpelweg , tijdens de teelt dus ook al. Daarom ruik je het ook zo goed.
      Bezig...
      X