Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is mijn autoflower bijna klaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is mijn autoflower bijna klaar?

    Korting op 420shop
    Op 9 mei heb ik een Jack Herer autoflower laten ontkiemen van Greenhouse. De plant heeft altijd buiten gestaan.

    Op 11 juni de eerste bloeihaartjes gezien, en daarna ging het hard.

    Is mijn plant bijna klaar om geoogst te worden? Zie bijlagen voor foto’s.
    Attached Files

    #2
    Die kunnen nog wel ff.
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


    • Wietplantje14
      Wietplantje14 commented
      Editing a comment
      Thanks voor je reactie. Hoelang nog denk je?

    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Ze staan nu iets van 4 weken in de bloei toch?
      Kan nog wel een week of 4-5 bij.

    #3
    Je moet een microscoopje kopen, die kosten niet veel en inzoomen op de trichromen. Afhankelijk wat je wilt van de wiet (efecten) moet je langer of minder lang wachten.

    image.png

    Comment


      #4
      Hier eentje snel opgezocht ik weet niet of het de beste zijn of niet, slechts een voorbeeld😉

      Wiet oogsten op het juiste moment? Bekijk je wietplantje eens van dichtbij met de Trichoscope microscoop! Met ingebouwde Led-verlichting en inclusief batterijen.

      Comment


        #5
        Laat nog maar een paar weken staan
        God was never on your side..

        Comment


          #6
          oogst versneller van roundup werkt in 24 uur kan je liggend oogsten,is niet echt bio en eindproduct mag je niet rokengebruik het weleens als ik weer ruzie heb met me kamer plantciao bella
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


          #7
          Pakweg 22juni bloei, 8weken daarbij tellen.
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


            #8
            aarde of ruimtegolf? ben weer in de fsm mode. poppenkast reservering lukt maar niet maar aan de poppen word gewerkt,dans gewrichten zijn ook nog steeds pending enzmaar kanaal op youtube staat a; klaar .en pas weer geklaard zij google dus ben weer fit
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #9
              Ik heb ergens gelezen, wachten tot ongeveer 75% van de draadjes mooi bruin zien.

              Maar wat de meer ervaren kwekers hier al aangeven is het idd aan te raden een microscoopje te gebruiken om de trichomen te analyseren

              Comment


                #10
                Je kijkt niet naar de bloei haren maar naar de Trichome op de top. En je kijkt natuurlijk naar de top zelf. Hoe langer je hem laat staan hoe dikker de top word en voller.
                Als je gaat drogen houd je 1/5 over dus hoe dikker de top hoe beter. Let goed op voor toprot
                God was never on your side..

                Comment


                  #11
                  Hoe ik het doe is dat ik eerst de pistels (haartjes) in de gaten houd.

                  Zijn die zo beetje allemaal bruin dan pak ik me zakmicroscoopje en ga naar de trichomen kijken.
                  De oogst is dan meestal nog wel een paar weken verder.

                  Veel amber red ik in me tuin niet, maar ik wacht toch altijd tot ik tenminste wat amber trichromen zie.

                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #12
                    Wietplantje14 alleerst een leuke soort heb je daar.

                    Ik ga toch even de boeman zijn en het je wat moeilijker maar correct uitleggen.

                    Ten eerste kweek je autoflowers,normalituur let je op amber tricomen zoals eerder vermeld,bij een autoflower is dat namelijk NIET zo,bij PHOTO planten wel!

                    Bij een autoflower let je erop dat je tricomes Troebel MELKWIT zijn,dan bevat je auto plantje het hoogste thc percentage (hoogtepunt) dat is ook de indiciatie dat een auto klaar is voor de oogst.

                    Ondanks het beiden cannbis planten zijn zit er nog al wat verschil tussen een auto en een photo plant.

                    Succes👍

                    Yuna

                    Comment

                    Bezig...
                    X