Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers kweken in een kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowers kweken in een kweektent

    Korting op 420shop
    Er zal binnenkort een kweektent geleverd worden.
    We willen hier autoflowers in kweken. Waarmee moeten we rekening houden qua aarde? Zijn er bepaalde merken aan te raden? We hoeven toch alleen maar voeding te geven op het moment van bloei? Welke voeding raden jullie aan? Zijn er nog meer extra dingen die we toe kunnen voegen?

    #2
    Oehh nicee ik zou aanraden vooral veel kweek verslagen door te lezen hier op het forum.
    kwa grond etc is plagron een hele bekende van zowel de voedingslijn als grond.

    Als ik je een tip mee mag geven is dat wel om een kweek verslag te maken dan komen mensen je snel te hulp mocht het niet helemaal voorspoedig gaan!

    Comment


      #3
      Lees de verslagen van takketoelli en kelderkastje.

      Comment


        #4
        -liefste 11liter potten,kleiner kan maar gaat je problemen geven zeker als iemand die net gaat beginnen,daar zul je eerst ervaring moeten opbouwen en kennis.

        -Plagron light mix
        -optie 2 70% plagron light mix mixen met 30% cocos grond.
        -ph continu op 6.0 dus elke watergifte.
        e.c pas vanaf week 3 kleine dosis (dus geen 4ml op 1liter water)

        En dan nog een belangrijke tip ga je zaailingen niet als een gek water geven,nevel rondom de stam een beetje, tot ze beginnen te groeien, dan geef je iets meer,naarmate het plantje ook groter word.

        Is je pot zwaar geen water nodig,steek je vinger in de grond is de eerste 5cm droog dan mag je een beetje nevel weer 👍

        Lees je vooral in ook,en kijk na verslagen van anderen mensen,daar leer je veel uit.

        Succes

        Comment


        • HappyHigh
          HappyHigh commented
          Editing a comment
          @Yuna:
          Plagron Lightmix met of zonder perliet?
          Wat bedoel met de PH elke watergifte op 6.0. Ik snap dat de PH op 6.0 moet zijn, maar hoe moet ik daar rekening mee houden met de watergifte?
          Waat staat e.c. voor?
          Last edited by HappyHigh; 7 August 2023, 08:20.

        • Yuna
          Yuna commented
          Editing a comment
          HappyHigh door je plant te kunnen aflezen en te begrijpen.

          Omgekeerd als je bladpunten donker worden(gevolgd door bruin)puntjes is te hoog

        #5
        Ph is het afzuren met ph min.
        als je voeding is aangemaakt zuur je af tot ph 6.0

        E.c is je voeding.
        als die te laag is doe je iets meer voeding in je water tot het gewenste e.c is bereikt.


        Voor beiden heb je een meter.

        PlagroN met perliet altijd

        Comment


        • HappyHigh
          HappyHigh commented
          Editing a comment
          OK. Dat van de PH snap ik. Ik zag dat Plagron ook PH- in het assortiment heeft.
          Hoe weet je of je e.c. te laag is?
      Bezig...
      X