Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knibbel Knabbel Knuisje wie Knabbelt er aan mijn Plantjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Knibbel Knabbel Knuisje wie Knabbelt er aan mijn Plantjes?

    Korting op 420shop
    Hi Iedereen!

    Beginnende kweker hier. Op marktplaats een 60x60 tent incl 150w hps, afzuiging etc op de kop getikt en begonnen met 3 potten en een autoflower.

    Eerst tijdje buiten gestaan maar nu echter 18/6 in de tent en dat gaat goed. Echter worden mijn blaadjes aangevreten door iets, kan iemand mij helpen met wat het is en wat ik kan doen?
    IMG_1174.jpg
    Heel erg bedankt alvast!

    #2
    Heb je ook onder het blad gekeken ?

    Ik heb met een buitenplant een zelfde probleem. Ik zie vreet schade, maar niet welk insect dit doet.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #3
      Ja gekeken, zie niks met het blote oog…

      Comment


        #4
        Ik zou rups zeggen zo veel blad weg kijk maar eens goed onder het blad of op de takken die camoufleren soms goed😉

        Comment


        • CartoonGuy22
          CartoonGuy22 commented
          Editing a comment
          Ik zal nog eens goed zoeken. Dankjewel!

        • Gps
          Gps commented
          Editing a comment
          Ik vond er een keer eentje tijdens het knippen. Omdat ik die doormidden knipte veranderende ze van kleur.
          Van groen naar rood.
          In camoufleren zijn sommige inderdaad erg goed ik zag die rups pas toen ze van kleur veranderde.

        #5
        Zijn rupsen inderdaad had er ook +-20stuks op me auto,is nogal een klus je ziet ze amper heb er 2uur op gezeten, netjes ze weggehaald en elders uitgezet,worden mooie vlinders.

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Of motten🙃

        #6
        Gevonden! Rups inderdaad. Kan het veel kwaad de schade of is een beetje aangevreten blad niet zo erg? IMG_1185.jpg
        Attached Files

        Comment


        • Gps
          Gps commented
          Editing a comment
          Je kan aan de vraat schade toch niets doen. Gewoon verder gaan en wel controleren of je misschien niet een rupsje over het hoofd gezien hebt.

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Nee,buiten vraat schade dit zijn rupsen van de vlinders zet ze uit,heb ik ook gedaan 👍 die vraatschade moet je niet wakker van liggen

        #7
        Nee oké. Maar heeft zoiets veel invloed op je oogst? Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar een beetje aan het stuntelen ben, eerste oogst ooit. Volgende keer met 1 pot aan de gang en scroggen. Nog veel te leren 🙄

        Comment


        • Heyz
          Heyz commented
          Editing a comment
          Zolang je er op tijd bij bent net als jij kan het niet veel kwaad. Er moeten niet tientallen bladeren missen natuurlijk.

          Tip voor volgende keer, niets van buiten naar binnen halen. Die rups had nooit in je tent terecht gekomen als je plantjes en potten niet buiten hadden gestaan.

        #8
        Nee jho ga je niks van merken plant heeft echt geen moeite als doe af en toe een blad verliest.

        Comment


          #9
          Das op zich ook best knap hoor, rupsen in een tent. Hoe krijg je die nu binnen vraag ik mij af



          Maar gewoon doorgaan, komt 99 van de 100x goed

          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Die heeft intussen al een ons vlinders geoogst.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Bwaaahahaa 😀

          #10
          Die rups kan je opeten is beter dan spacecake

          Comment

          Bezig...
          X