Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weten welke watte en welke tent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige: Weten welke watte en welke tent

Korting op 420shop
    Goede dag
    ik zou graag willen beginnen met wiet kweken ik heb naar kweektent gezocht allen weet ik niet of dit de juiste zal zijn of dat de watte goed is zouden jullie me bij willen helpen dit is de link van welke tent ik zou willen halen ik ben een beginner!!
    The Garden HighPro GrowKit - Grow Tent includes everything for efficient plant cultivation in small spaces, with LED lighting, ventilation, and essential tools.

of zou deze een betere optie zijn
    https://unigarden.nl/product/complete-kweektent-homebox-ambient-q-80x80x180-hps-250w/?srsltid=AfmBOoq_rMcu0cBNAkeuzXMDervIju6edfJeaCjYr jcGX857bs8dBaMH
    of

(5%coupon:Email5)the kits included FC-1500 Samsung EVO led grow light,80x80cm indoor tent,4" inline fan &carbon filter kits,best for 1-3 plants.
    Last edited by Thekidd; 1 February 2025, 07:31.

Meestal word alles los gekocht voor het beste resultaat, wacht op de andere reacties.

Marshydro tent schijnt goed te zijn.

Comment

Ja mars is deftiger dan ghp . Tent zelf is zeer sterk, oerdegelijke rits, en de extractor fan van de ghp heeft weinig tot geen kracht, hang je hem wat scheef of gewoon uit het niets begint ie te trillen en kom je thuis is het geluid ervan x3 .

Watts zijn zwz goed bij een samengestelde kit he, de lamp is perfect voor de bijgeleverde tent volgens de fabrikant.

Tip bij mars ook, mailtje sturen vragen om info over verzending fzo, codes vind je online van 3%, maar als je zegt nieuwe klant en interesse, geven ze een persoonlijke korting als je je order es doormailt, bij een kit is dat al de moeite, en ga je wss rond de 6% krijgen. Bestel bij marshydro.eu en mail ook voordien naar daar. Als dat je keuze zou worden he. Ze verzenden van duitsland zonder importkosten. Vroeger grote tent en lamp gekocht, en op een order van 6-700 euro toch een korting van 150 gekregen.

En natuurlijk solden afwachten elke 2 weken is er een nieuwe kweekfeestdag of week, dus eigenlijk bijna heel het jaar door, altijd kopen met extra korting.

Kostprijs en wattage, en extras vergelijken , most bang for your bucks opzoeken!
      Ganja always does the trick.

Comment

En homebox is mijn droom maar te duur voorlopig. Daar geen ervaring mee maar dat zien er dd sterkste en de mooiste uit van allemaal. Dan zie je bij de set van garden bv een warmtemat? En twee fans, zulke dingen meerekenen in een prijs en ging ik dat anders nog bijkopen apart of niet.

Ik zou eerst naar tent en tentgrootte, en wattage lamp en prijs kijken daarna naar de prijzen vd extras bijgeleverd maar.

Hoeveel plantjes wil je ztten? Wil je wat extra ruimte ervoor?
        Ganja always does the trick.

Comment

Hoorde dat de spiderfarmer tenten ook goed en mooi waren.

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Spider farmer is ook 1 van de betere merken hun verlichting en randapparatuur zijn ook super

• giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Mars en hydro is nagenoeg het zelfde, kijk ook maar naar de afzuigers zijn identiek

• stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Mars en hydro zijn klonen gebasseerd op spider, maar met de lampen komen ze beiden heel way tekort

Ben je er al uit??

Comment

Bezig...
        X