Hallo,
Ben nu een 50 dagen ver in mijn eerste kweek met de Minigrow.
Mijn initieel plan was alles in de minigrow te doen, kweken en drogen.
Maar om volledig zelfvoorzienend te zijn zal ik er zo niet geraken.
Om alles een beetje sneller te laten gaan kan ik dus mijn volgend plantje al beginnen terwijl de andere de laatste weken in gaat.
Maar dit wil zeggen dat ik dan niet in de minigrow zal kunnen drogen.
En ik heb wat schrik van de geur als ik het zou drogen buiten de Minigrow.
Nu was mijn idee het volgende.
Ik heb hier een kleine oude koelkast staan die wel nog werkt maar ik helemaal niet gebruik.
Als ik deze nu eens onder handen neem en ik maak hier 2 gaten in voor luchtcirculatie en plaats hier 2 ventilatoren op.
1tje onderaan voor lucht invoer en 1 boven voor lucht afvoer. En bij die boven zet ik er bvb een koolstof filter van een dampkap achter.
Zou dit kunnen werken om alles mooi te drogen zonder geuroverlast? Of slaat mijn fantasie weer op hol?
Of hebben jullie hier een betere en simpelere oplossingen voor?
Bedoeling is dus om de koelkast niet aan te zetten, gewoon als kast te gebruiken omdat de deur goed afsluit en alle lucht langs de koolstoffilter gaat.
Benieuwd wat jullie er van vinden.
Grtzz...
Ben nu een 50 dagen ver in mijn eerste kweek met de Minigrow.
Mijn initieel plan was alles in de minigrow te doen, kweken en drogen.
Maar om volledig zelfvoorzienend te zijn zal ik er zo niet geraken.
Om alles een beetje sneller te laten gaan kan ik dus mijn volgend plantje al beginnen terwijl de andere de laatste weken in gaat.
Maar dit wil zeggen dat ik dan niet in de minigrow zal kunnen drogen.
En ik heb wat schrik van de geur als ik het zou drogen buiten de Minigrow.
Nu was mijn idee het volgende.
Ik heb hier een kleine oude koelkast staan die wel nog werkt maar ik helemaal niet gebruik.
Als ik deze nu eens onder handen neem en ik maak hier 2 gaten in voor luchtcirculatie en plaats hier 2 ventilatoren op.
1tje onderaan voor lucht invoer en 1 boven voor lucht afvoer. En bij die boven zet ik er bvb een koolstof filter van een dampkap achter.
Zou dit kunnen werken om alles mooi te drogen zonder geuroverlast? Of slaat mijn fantasie weer op hol?
Of hebben jullie hier een betere en simpelere oplossingen voor?
Bedoeling is dus om de koelkast niet aan te zetten, gewoon als kast te gebruiken omdat de deur goed afsluit en alle lucht langs de koolstoffilter gaat.
Benieuwd wat jullie er van vinden.
Grtzz...

Comment