Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minigrow One

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Minigrow One

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Sinds 2 jaar kweek ik met de minigrow. Het eerste jaar was wat prullen maar nu begint het te lukken. Met uitzondering toch een leuke opbrengst. Nu heb ik een vraag aan de gevorderde. Heb nu Royal Gorilla Automatic voor de 2de maal proberen te kweken en hij is weeral super klein uitgevallen. Hoe komt dit ?
    Mijn handelingen zijn: 4 dagen zaadje daarna zet ik het meteen in een grote jutte pot 15liter en in het begin zeker niet teveel water (eerder sproeien dan bijgieten). Na 3wkn geef ik zijn eerste voeding. Na 4 wkn toppen. Na 7 wkn beetje bijsnoeien. Oogsten is meestal altijd 14 a 15 wkn in totaal.

Ik dacht omdat ik het ook nog nooit gedaan heb. Het eerst in een klein potje zetten, en dan na 4b wkn overpotten naar de 15liter ?

Alle tips meer dan welkom.
    Grtz
    Drex

Naar mijn weten is de hele reden van ompotten om je plantje een sterk wortelstelsel te geven, wat met name belangrijk is wanneer je echt grote planten kweekt zodat ze al haar takken met de buds kan dragen.
    Maar met kleinere potten en dus kleinere plantjes zoals die van jou vind ik ompotten persoonlijk overbodig.

Comment

Misschien eens gewoon feminised zaad gebruiken. Autoflowers kiezen zelf wanneer ze in bloei gaan en kunnen dus klein blijven. Autoflowers zijn ook gevoelige vrouwtjes die niet zo houden van overpotgedoe

succes!

Comment

Hallo,

je zou je grond luchtiger kunnen maken met cocos of perliet, opzich moet een autoflower zeker lukken in een minigrow one.

maar net wat captain zegt, probeer is een normale plantje op 18/6 uur te zetten en wanneer ze groot genoeg is pas op 12/12 te zetten. Hou er wel rekening mee dat sommige planten 1 tot 3x zo groot kunnen worden in de bloei.

het slimste is om een kweekverslag hier te houden dat iedereen mee kan helpen/denken om voor jou zo goed mogelijke opbrengst te halen. 😁

MGC 65W - Purple Lemonade
        MGC 65W - Blueberry Auto

Comment

Alvast bedankt voor de tips allemaal. De perliet ga ik zeker proberen. Heb nog Jack Herer zaadjes dus dat zal de volgende kweek worden. Binnen 4 wkn post ik dan mijn kweekverslag. Nog een vraag ? Ik had gelezen als je voeding geeft vooral bij de groei best maar 50% van de aanbevolen hoeveelheid gebruiken ?

Superblij deze site gevonden te hebben ,)
          Grtz

Comment

• Drex Lardossa
            Drex Lardossa commented
            Editing a comment
            Voor de groei wortelsimulator (Merk Piranha, 1ml+1l Spa blauw vanaf 3de week groei tem 3de week vd bloei), Sensi Grow (A+B, 2ml+1l Spa blauw, tem Bloei), B52 (2ml+1l Spa blauw) vanaf 3de week groei tem bloei), Sensi Bloom (A+B, vanaf bloei, 4ml+1l Spa blauw) en Bud Candy (2ml+1l Spa Blauw, vanaf de bloei). Voor potgrond gebruik ik Canna Terra Professional. Cannabis Pot RootMaxx Supreme 15liter voor de pot. Nu ik het zo neer schrijf heb ik wel het idee ... Teveel voeding ? Heb soms maar dat scheelt van plant tot plant de puntjes vd bladeren die verkleuren of lijkt op beetje verbranding en dan kwam ik gelijk op teveel voeding. Meest voorkomende fout bij beginners. Met water ben ik al wat meer zuiniger in het begin. Ik zal al eens proberen met Biobizz lichtmix potgrond en biotabs. Heb nu nog wel de Canna terra die ik eventueel kan mengen met de perliet.

• Minigrowcase
            Minigrowcase commented
            Editing a comment
            Dat is inderdaad te veel voeding, spa blauw zit niks in je zal ook calmag mee moeten geven.

• Drex Lardossa
            Drex Lardossa commented
            Editing a comment
            Besteld samen met de perliet. Dankjewel voor de tips!

Welkom hier!
          Ik sluit me aan bij bovenstaand advies.
          Beter te sturen en betere smaak en effect

Comment

Dankjewel! Heb het al eens geprobeerd met de THC mastermix, daar zat toen Gorilla Glue en Wedding Cake bij en inderdaad smaakte lekkerder. Alleen kleine opbrengst omdat ik toen nog dacht hoe meer plantjes in 1 pot hoe beter. Daar ben ik al uit dat dat geen goed idee was.

Op de moment heb ik Auto Gelato die nu 6wkn aan het curen is en superlekker ruikt alsook smaakt. Heb ook Auto Orange Bud die ook leuke opbrengst had nu bijna 4wkn duren maar die ruikt dan weer minder.

Ben 8 jaar geleden gestopt met roken, heb mezelf toen een Mighty aangeschaft. Bijna 5jaar mee gedaan, heb nu de Mighty+! Zo blij dat ik dat heb gedaan, zoveel beter van smaak, effect en gedaan met tabak dat was de surplus!
            2 jaar geleden dan begonnen met zelfkweek, wel minigrow want heb niet zoveel plek.

Al 35jaar grote liefde voor de fantastische marihuana plant ,))

Comment

Bezig...
            X