Mededeling

Collapse
No announcement yet.

info over cbd-zaden gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

info over cbd-zaden gevraagd

Korting op 420shop
    hey iedereen,

ik zou mij graag meer willen inwerken op cbd-zaden aangezien ik door omstandigheden verplicht ben te stoppen van dat thc gedoe
    Mijn vraag nu is: zijn er specifieke zaden voor specifieke aandoeningen? Daarmee bedoel ik of er specifieke zaden zijn voor slaapproblemen?
    Alvast bedankt

Snuffel hier is:
    Koop diverse CBD-producten bij een ervaren producent. Wij bieden een uitgebreid assortiment oliën aan in onze webshop. Bestel online!

Comment

Kijk ook eens naar de Zwitserse cbd zaadenbanken .
      Deze zijn al wat langer bezig omtrent cbd planten

Comment

Nou Alzheimer kan je daar wat over vertellen, want die heeft slaap problemen.

Comment

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          nou helaas niet echt. ik heb wel cbd plantjes geprobeerd maar daar sliep ik niet zo goed op. effect van wiet op slapen is heel persoonlijk. bij mij moet het indica zijn en lang affgebloeid. en dan nog werkt de ene keer wel en de andere niet. juist de thc rijke bevallen mij goed. runtz bijv. als je thc arm zoekt kan ik je niet helpen sorry

Ik heb eens een keertje de "black harlequin" van sensi seeds gezaaid en geoogst. 9% THC / 9% CBD.... VERDOMD LEKKER EN VERMALEDIJDED AANGENAAM VAN EFFECT.

Comment

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Ja zo 1 op 1 soortjes lijken me ook heel interessant van effect, maar als je met de THC moet stoppen is het wss niet de soort, eerder 2:1 of 1:0 cbd/thc die niet echt bestaan maar wel zo goed als denk Charlotte's Angel van Dutch Passion 15% CBD en maar 1% THC

Van CBD slaap je wel goed moet ik zeggen, khad zo Gelato CBD distillate voor men vape pen besteld en kwas toch onder de indruk van hoe ontspannen en goed ik geslapen heb zonder dat actieve van de THC.

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Waar had je dat gehaald?

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          @Rreppellsteeltjam bij Cannahouse of Marie jeanne e-liquid cbd gelato full spectrum 1500 of 2500mg en das ook de eerste die ik ben tegengekomen die natuurlijk smaakt, t'is ook een beetje een troebel groene vloeistof.. kheb nog al eens zo dingen gekocht van Harmony OG kush of zelf een ander smaakje van Marie Jeanne Amnesia maar daar lijkt allemaal zo'n fake citroen limonade smaakje aan te zitten echt ni goed in vergelijking.

• Rreppellsteeltjam
          Editing a comment
          Mooi dat jij de selectie al hebt gedaan dan!

Kijk deze is:

Koop Nu Alpine Star CBD Zaden Bij Hy-Seeds ✓Ontkiemgarantie ✓Gratis Zending ✓Morgen In Huis ✓Zonder THC 0,3% ✓CBD Seeds ✓Wietzaadjes
        MGC 65W - Purple Lemonade
        MGC 65W - Blueberry Auto
        ​

Comment

Ik moet volledig stoppen op gebied van thc
          daarom zo weinig mogelijk thc en liefst niets

Comment

• Fenderbender
            Fenderbender commented
            Editing a comment
            Sja helemaal niets kan niet helaas, zelf in de cbd producten die je nu overal kan kopen zit er nog altijd wel een fractie van een procent.

Kijk die bij hy seeds is echt top!
          MGC 65W - Purple Lemonade
          MGC 65W - Blueberry Auto
          ​

Comment

Hey MrBleeksmile

Ik herken je wens en ben al jaren lang van de 'zo-weinig-mogelijk-thc' en toch relaxen van de wiet. Ik had altijd heel veel plezier van de Dinafem Dinamed CBD echter deze is al jaren niet meer leverbaar omdat Dinafem de deur moest sluiten van de spaanse overheid.

Momenteel ben ik erg tevreden over de CBDRelief van Parasise seeds (0.6% thc). Ze smaakt naar sinaasappel. Dit jaar heb ik voor het eerst haar zusje de CBDRelax er bij staan en die heeft 0.4% thc. Deze ruikt heerlijk tijdens de groei. De zaden zijn zeer goed ontkiemd en ik wil voorlopig geen andere meer. Heb ze nu ook in de buitenkweek groeiverslag staan.

Ik kwam recent nog wel een andere interessante soort tegen en misschien dat ik die er volgend jaar als 3e soort naast ga zetten, namelijk de DELIMED CBD PLUS van deliciousseeds. Interessant want in deze kruising zit weer een Dinafam cbd soort.

Verder kan ik het aanbevelen om te investeren in een goede vape.

​

"We are stardust, we are golden.
            And we've got to get ourselves back to the garden".

Comment

• Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              @Rreppellsteeltjam hey wat zeg je me nou? Niet via https://www.dinafem.org/ hoor. Sinds een paar jaar zie ik ook dat de reguliere shops Dinafem zaden op uitverkocht hebben staan. Als jij weet via welke weg Dinafem nog verse zaden leveren hoor ik het graag!!! Dinamed CBD was mijn favo strain. Na die Spaanse verordering is het in mijn ogen uitgestorven. Ik heb 2 jaar nadat ze niet meer mochten verkopen nog 1 x een pakje bij wietzaadjes nl besteld maar dat bleek oude voorraad te zijn want bijna niks kwam op. Overigens altijd klote zaad bij die shop

• Rreppellsteeltjam
              Editing a comment
              Ess silent seeds schijnen ze nu te heten, hoor ik in de wandelgangen.

• Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Thanks! Ik ga ze een mailtje sturen of ze iets hebben met de spec's van de Dinamed CBD.

Koop de beste CBD online in Nederland. Premium CBD producten: bloemen, oliën, cosmetica en meer in de toonaangevende CBD winkel. Snelle verzending en scherpe prijzen!

Comment

• Rreppellsteeltjam
              Editing a comment
              Kak!!!

Geen ideal.

• Highrider
              Highrider commented
              Editing a comment
              Directe bankoverschrijving is bijna het zelfde

• Rreppellsteeltjam
              Editing a comment
              Doen bedrijfen daar nog aan?

ik ben nog meer de man van het rollen ess maar wel bedankt voor de advies qua zaden. Ik ben ook meer een sativa - roker.
            Ik ga de thc missen maar wil ik men rijbewijs terug is er geen ander weg

Comment

• PH donner
              PH donner commented
              Editing a comment
              Voor thc is het gewoon een kut wet !
              Oneerlijke en verzonnen door peepz die dagelijks een fles wijn drinken bij het eten.
              Als dagelijks recreant roker ben je bij een bloed test ATIJD de lul

3 delen (!) Info :

Sinds 1 juli controleert de politie met een speekseltest op gebruik van cannabis en een aantal andere illegale drugs door verkeersdeelnemers. De straffen zijn hoog, de methode is omstreden en de politie en het CBR (Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen) spreken elkaar tegen. In drie artikelen beschrijft Mario Zwart de problemen rond de speekseltest en manieren om

• Rreppellsteeltjam
              Editing a comment
              Dikke joint op achter het stuur, naast een politiewagen bij het stoplicht!?

• Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Idd op geen enkel moment rij je eigenlijk legaal rond, rook je savonds een joint na je werk. En men weet goed genoeg dat die mensen niet de oorzaak van ongevallen zijn, integendeel . PH donner grijze zones waar men feitelijk niet goed weet wat te doen ermee. Is een speekseltest en hetgeen ze doen wel wettelijk eigenlijk? Men had een doekje dat men over het stuur wreef, in machine die testte wat er allemaal aan je stuur hangt, men heeft dat proces gewonnen omdat het niet wettelijk is, terwijl het toch al gebruikt werd om mensen te straffen met zware gevolgen soms.

Ooh als we dan toch alles eruit gooien
            Ik als belg weet maar al te goed wat een kutwet wij hebben. Ik kan er gerust van meespreken.
            ga hier nu niet alles op tafel maar door de aantal keren dat ik aan de kant gezet ben ga i vlug mijn miserie zeggen
            Ik heb voor 4200 euro enkel aan gerechtskosten, ik heb voor 27650 euro penetale boetes (5-6x aan de kant gezet op 4j)
            verder heb ik artikel 42 gekregen... Da wilt zeggen dat ik lichamelijk ongeschikt verklaard ben.
            Ik heb normaal rijverbod to het jaar 2127 (levenslang dus) ... alleen kun je in belgie geen levenslang rijverbod hebben. Alles na 5j verloopt.
            begin januari begin ik aan mijn 3de jaar rijverbod. Mijn advocaat heeft mij de raad gegeven om vanaf januari over te schakelen naar cbd.
            In die 2 laatste jaren ben ik dan best om elke 6mnd een haarstaal te laten nemen. daar kunnen ze alles zien in waarden. op 2j tijd kan ik mijn waarden op 0 krijgen.
            Alleen is het wel belangrijk voor mij dat ik kan aantonen dmv elke 6mnd een haaranalyse dat mijn waarden iedere keer gezakt zijn.
            Dat geeft mij 40% meer kans dat de procureur mijn aanvraag dan goedkeurt voor terug te mogen deelnemen aan alle rij-examens

Alsook heb ik enkel cannabis nodig voor te kunnen slapen dus als ik in cbd mij kan verhelpen ga ik zeker niet laten
            En als laatste: ik rook al joints sinds mijn 11j alle dagen... Ben er nu 36. het is niet dat wij nog die stonedheid hebben zoals in begin .... en je weet wat ze zeggen,:'' aan alle leuke dingen komt er ooit een eind''

Comment

En dit is geen gezever wat ik vertel. Daarom dat ik mij in cbd wil verwant geraken. Ik weet ook dat ik niets ga vinden met 0,0000… thc
            maar toch beter dan altijd 15-20+++++ % thc

Comment

Daarom dat ik nu een laatste 2 rondes doe😉 heb buitenkweek van wedding cake auto en morgen ga ik er nog vlug eentje proberen bijdoen met lemon cherry cookies auto 😊. Nadien wordt het cbd volgend jaar
              Ik weet nu dat er voor alles specifieke strains bestaan maar ik zoek echt wel enkel voor een betere slaaprust. Nu mag ik al heel blij zijn als ik 3-4u in een stuk kan slapen en voel ik mij overdag ook beter. Dit hoop ik te kunnen behouden

Comment

Bezig...
              X