Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stand van zaken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stand van zaken

Korting op 420shop
    Goedemorgen levensgenieters,

Ik ben bezig met mijn 2e ronde en ben benieuwd naar op of aanmerkingen.

Ik heb een 80/80/180 tent van de marshydro gehaald met bijbehorende assesoires (lamp 380W, ventilator, luchtvochtigheid/temperatuur meter, koolstoffilter)

ben begonnen met wat auto’s omdat ik dacht dat dit een stuk makkelijker was echter ben ik nu wat wijzer en zie ik overwl feminazed voorbijkomen wat ook mijn volgende ronde gaat worden.

ik ben een man van de techniek dus ik wil alles optimaliseren en automatiseren. Zijn er mensen met ervaring met de marshydro Ihub?

zijn er mensen met standaard schemas ivm het automatiseren van de volgende ronde?

ik heb 2 fotos bijgevoegd, een van de status zoals de nieuwe ronde nu is en 1 foto van de opbrengst van mijn allereerste 3 planten hiervoor.

Alle feedback en op of aanmerking zijn welkom!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

This gallery has 2 photos.

Comment

Welkom, en suc6 met je nieuwe ronde.
      Schema is afhankelijk van wat voor voeding je gebruikt
      Lichtschema heel de kweek op 18/6 met auto’s en heel mager in voeding maar daar zijn andere hier die daar meer verstand van hebben.
      Als je makkelijk wilt kweken is feminised n betere start dan bepaal je zelf wanneer je over gaat naar de bloei. Door over te schakelen naar 12/12 licht schema

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Je planten worden sterker als je de wortels naar water laat zoeken water via de bladeren door bevochtiger is meer voor zaailingen en stekkies naar mijn idee

• Stteppa
        Stteppa commented
        Editing a comment
        Het is ook niet zo zeer om te bewateren de damp slaat gewoon neer in de pot en dat is minimaal wat die lamp laat het binnen no time weer opdrogen.

Daarnaast zijn deze ook pas 2 weekjes oud en hebben ze nog niet echt water gekregen. Wist namelijk niet dat de voorkeur ligt op het eerst op kamertemperatuur brengen van het water

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Water ongeveer op 18 tot 21 graden maar niet warmer. Als je met de hand geeft ruime cirkel om de stam dan moeten de wortels zoeken en gaan de planten ook steviger staan.
        Ik geef zelf liever onderlangs water planten in n schaal en daar n laagje water in als de plant en de grond aalles hebben opgezogen pas weer aanvullen. Bovenop mag de aarde best beetje droog zijn zo hou je de vliegjes ook op afstand

Voor het eerst kweekt met chatgpt en veel geautomatiseerd.

Comment

• Stteppa
        Stteppa commented
        Editing a comment
        Voor het eerst jaaa omdat die IR snachrs automatisch aanschiet?

Misschien is dit gewoon uit te schakelen en dan overdaf om de 24 uur een fototje kan schieten

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Precies om die reden ja. Als het uit kan, geen probleem, anders afdekken

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Zet anders je camera erbij op je lampen timer? Dan gaat alles gelijk uit, heb je ook geen last van IR

Welkom, je auto’s zien er goed uit hoor!
      alleen je bevochtiger is onnodig alleen is het nodig in het begin met stekken.

succes met je ronde, maak er een leuke kweekverslag van!
      MGC 65W - Purple Lemonade
      MGC 65W - Blueberry Auto

Comment

• Stteppa
        Stteppa commented
        Editing a comment
        @rreppellsteeltjam ook als de vochtigheidsgraag vanaf die 2 weken rond de 40/45% zit?

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Zaailingen halen vocht uit de grond, stekken in het begin niet.

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Pecies mini, en daarom kun je ze ook rhizotonic als bladvoeding geven.

Gewoon effe voorgroeien op startblok of klein potje dan hoeft het onder de grote lamp niet meer.

Ze zijn nu 11 dagen. Zien er prima uit. Wanneer adviseren jullie om een netje te spannen om het bladerendak wat te verdelen?
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Gaas hebben wij.

• Stteppa
        Stteppa commented
        Editing a comment
        En vanaf wanneer raad je dat aan @Rrepellsteeltjam

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented