Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoek dit product Real Growers instant compost tea

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zoek dit product Real Growers instant compost tea

Korting op 420shop
    Wou deze is proberen maar vind deze wel op amazone maar verzendkosten zijn echt teveel.
    Weet iemand een shop in Europa waar ik deze kan bestellen?Op YouTube spreken ze niks dan lof over dit product.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

De paar winkels die ik heb gevonden spreken alsnog van import vanuit de US and A. Ubuy uit Slovenië is met €70 voor 16oz (450gr) het goedkoopst wat ik zo zie en dat is excl verzenden (al zou dat binnen de EU niet heel veel moeten kosten).

Comment

Ja dat is juist mijn stelling is Amerikaans natuurlijk.👍
      Die Ubuy moet je eerst lidgeld betalen of je kan er niks bestellen.
      Last edited by Ikzelf; 1 dag geleden.

Comment

Das van die met zijn piekjes haar en grow dots
        Is idd wel populair, maar denk de meeste Amerikanen die ik ken gebruiken megacrop van greenleaf ook iets wat hier moeilijk te verkrijgen is hier zonder gekke vervoerskosten of import.

Als je de bacterien en myco wilt die in die Recharge zitten kan ik je Great White Myco aanraden te verkrijgen bij Greensell ook niet cheap maar daar zitten over de 30 sporen van bacteria en fungi en trichoderma in tov van de 10 in de Recharge.
        De andere ingredienten in die Recharge zijn dan nog kelp, fulvic humic en amino acids.. die kan je ook apart verkrijgen of in een ander productje.
        maar als je dit of die recharge met synthetische voeding zoals je Advanced Nutrients wilt gebruiken moet je ook wat uitkijken, het gaat maar maar zout kan de microben verstoren en hoog gehalte meteen opneembare Phosphorus kan myco kolonisatie tegenhouden.

Ik denk dat je best hier iets makkelijk verkrijgbaar kan kopen om mee te werken want ik denk niet dat de extra kost evenredig is met het profijt dat het gaat brengen in de groei. Want als dat ding meer dan 80 euro kost kan je al heel wat anders voor in huis halen.

Comment

• Ikzelf
          Ikzelf commented
          Editing a comment
          Thx voor de raad was al aan het kijken voor die great white shark en thrive voor de kelp(thrive ook Amerikaans maar te krijgen bij Greensell)
          Bedankt voor de tips.

Ah was er zoiets niet als een wet tegen te veel introductie van trichoderma en mychorrizza , daarmee dat je veel gaat betalen voor heel weinig. Nu ik het herinner , ee snhop die ze per zakken verkocht , zei dat de verkoop stopt door een wet .

Ik heb hier hoe meer ik opzoek hoe meer men gezonde werking van iets tegenhoud, sommige soorten onkruid zijn de oplossing niet het probleem, laten we gif maken om de oplossing te bestrijden .
        Ganja always does the trick.

Comment

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Hmm ja productjes met Trichodermas moeten voldoen aan de landelijke en EU regulaties, dus kan idd zijn waarom sommige US producten hier moeilijk te krijgen zijn, omdat het voor hun een redelijk gedoe en kost is om hier iets verdeeld te krijgen of omdat ze formules mss moeten aanpassen voor de EU markt.
      Bezig...
      X