Nog effe geduld??

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mayor TomTom
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2026
    • 5

Nog effe geduld??

Korting op 420shop
    Mijn Gorilla autoflower ong 11 weken oud. Mij lijken de trichomen nog te doorzichtig. Wat is de mening van de experten?
    Attached Files
  • Rickysticky
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 683

Heel lastig om dit te beoordelen, ik lijk milky te zien her en der heb je een andere foto van het overzicht toppen zelf, soort, binnen buiten?

Groetjes
    Ricky

Comment

• Wesley pipes
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2020
      • 2541

Op jouw fotos is het nog van te veraf de trichjes ..

20260708_174256.jpg

Je moet de kopjes kunnen zien, en dan moet je nog opletten met lichtinval of je geen vals amber ziet of hoe zeg je het . Vanuit een andere hoek kan het anders zijn .

Gebruik je zulk n clip on macro lensje ? Dan zoom ik nog es x4 in en op een cm vd toppen ongeveer . Geen houvast is ni gemakkelijk ook dan voor scherpe fotos ...
      Sjdp90

Comment

• Mayor TomTom
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jun 2026
        • 5

Plant heeft 7 weken buiten gestaan. Nu staan ze 3 weken in een minigrow one.
        Spiegelrefex camera met een groothoeklens. morgen proberen met de telelens.

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ken weinig van fotografie anders , wat zou er een macro lensje best nabootsen ? Weet zelfs niet hoe het komt dat macro best werkt bij dit
      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1847

Ik zie in ieder geval nog aardig wat witte pistels op je foto. Wat dat betreft moeten ze waarschijnlijk nog wel 1 tot 4 weken?

Zoals al gezegd. Een overzicht foto van de plant/toppen geeft ook al veel meer info

Comment

• kelderkastje
          Exquisite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Nov 2019
          • 5476

Wet van Soma : Als je denkt, zo nou is het klaar ... dan moeten ze nog een week.

Comment

Bezig...