straten

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Marcoplantjes
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2026
    • 1

straten

Korting op 420shop

Hallo, ik ben nieuw hier. Graag zou ik willen beginnen met het aanschaffen van een kleine grow tent van 60x60 voor 1 plant.

Wat is op dit moment een aanrader met een goede lamp. Is het verstandig om een samengestelde pakket te kopen of is het raadzaam om het zelf samen te stellen. Een goede lamp is voor mij het meest belangrijk.
  • Grow Co
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2024
    • 460

Welkom hier!!
    Een tent lamp afzuiger met koolstoffilter is wel wat je minimaal moet hebben.

Als je voor n complete set gaat zou ik persoonlijk voor AC Infinity kiezen
    Onze sponsor roy van No-mercy shop kan jou n eerlijk advies over wat de hardlopers en de no goes zijn

Veel succes

Comment

• roy
      roy commented
      Editing a comment
      Dank!

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Yess! Laat je niet bedonderen door al die shaggelaars met oude achterhaalde lampen.
      Roy helpt je echt verder !
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1975

Wil je de hoogte in of het oppervlak vol krijgen 60/60.

De ene heb je een diep straler nodig, de andere een breedstraler of balken/strips.

Ik heb 4 balken op 75/75 in scrog setup.

Comment

• Marcoplantjes
      Marcoplantjes commented
      Editing a comment
      60 x 60 en hoogte is alles mogelijk
  • roy
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 439

AC Infinity is wel echt te gek, alleen heeft dat wel een prijs. Zelf iets samenstellen kan natuurlijk ook!
    Als je advies of hulp nodig hebt hoor ik het graag!

No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

• Marcoplantjes
      Marcoplantjes commented
      Editing a comment
      alvast bedankt! je hoort van mij
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2620

Ik heb goeie resultaten in een lage setup met secret jardin tentje, 100x60x90 , hxbxl , dus 1 bakje erin met 1, 2 of 3 , in eenzelfde bak .

Ik zie de dark street reeks staan in no mercy shop ook de 60x60 , dus mijn ding zou een ds of een dp van sj , dark street of dark propagator van secret jardin . Maar merken genoeg lampen ook .

Ik zou eerder afvragen, benje zeker dat je nooit meer dan eentje gaat zetten , en is de plaats waar de tent komt , defintief. Omdat bv iets lager maar breder, andere opties geeft . Niet om het moeilijker te maken hoor. Die groene link onder mijn post hier sjdp90 is een vb van zulk een ronde. 1 meter hoog, maar 90 breed , 3 plantjes dus variatie , indien nodig mettertijd

Succes met de keuze !
    Sjdp90

Comment

• Marcoplantjes
      Marcoplantjes commented
      Editing a comment
      Bedankt voor je advies ik ga er na kijken
Bezig...