Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toppen

    Korting op 420shop
    3maanden geleden ongeveer hem ik 2planten op mijn zonnig balkon gezet.
    4weken geleden ben ik begonnen met voeding te geven voor groei en nu voor bloei...mijn 2 planten zien er prachtig uit (1m70).
    1 ding ben ik wel vergeten te doen... en dat is toppen!!!kan ik dit nu nog doen??? want heb al gehoord als de bloei er is dat
    het te laat kan zijn.... kan iemand mij raad geven???

    #2
    Re: toppen

    Als je nu topt krijg je 2 mooie dikke eind toppen, maar let wel op omdat de plant daar ook iets meer schimmel gevoelig kan zijn.

    Dus als het balkon een beetje droog blijft kun je het proberen.

    Comment


      #3
      Re: toppen

      ik top niet meer als de plant in de bloei staat. buigen werkt ook prima, evenals knakken (als het niet anders kan)
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: toppen

        Ah, nog een voetbalkenner.
        Als ze al zo groot zijn en in bloei staan zou ik niet meer toppen.
        Het is voor de reden van het toppen (zorgen dat je een bredere plant krijgt) al een beetje te laat als ze al 1.70 zijn eh..nu gaan ze niet meer de breedte in.
        Dan kun je beter wat vouwen en buigen met die takken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: toppen

          hallo hier ben ik terug, dit jaar heb ik 5 plantjes gezet op mijn balkon... dit keer met een paar veranderingen zoals,nu heb ik ze in een tentje gezet van 1 kubieke meter.. en heb ik op tijd getopt.. plantjes staan u in 5 liter potten. plantjes zien er echt prachtig uit. nu heb ik 2 vraagjes. wat als mijn tentje te klein wordt? en moet ik van pot veranderen (grotere)???? groetjes nico

          Comment


            #6
            Re: toppen

            haha, je tentje wordt zowizo te klein, 1 kubieke meter, daar krijg je amper 1 plantje in, of het zou een autoflower moeten zijn.
            Je planten gaan veel te groot worden en dan 5, hehe hoop dat je een behoorlijk balkon hebt.
            5 liter is ook erg weinig, ik probeer op zen minst 30 liter.

            Comment


              #7
              Re: toppen

              Oorspronkelijk geplaatst door nico everbeek777 View Post
              hallo hier ben ik terug, dit jaar heb ik 5 plantjes gezet op mijn balkon... dit keer met een paar veranderingen zoals,nu heb ik ze in een tentje gezet van 1 kubieke meter.. en heb ik op tijd getopt.. plantjes staan u in 5 liter potten. plantjes zien er echt prachtig uit. nu heb ik 2 vraagjes. wat als mijn tentje te klein wordt? en moet ik van pot veranderen (grotere)???? groetjes nico
              Waarom zouden mensen hier nog antwoord op geven, verleden keer kreeg je ook antwoord en na een jaar bena kom je nog eens piepen.
              Op die tijd zou je mss zelf wat kunnen lezen hebben, dan zou je met zo geen simpele vragen afkomen.

              Comment


                #8
                Re: toppen

                balkon is 4meter op 1m60.... en zijn 4 gewone en 1 autoflower white whidow.

                Comment

                Bezig...
                X