opstellen kweektent

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pasa2006
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2013
    • 5

    #1

    opstellen kweektent

    Korting op 420shop
    hallo iedereen. aangezien ik een echt groentje ben op het gebied van kweken en elektronica zou ik graag van jullie willen horen hoe je deze allemaal opstelt. ik zou ook de afzuiging moeten aansluiten met aansluitkabel maar weet begot niet hoe er aan te beginnen. hopelijk kunnen jullie me verder helpen! alvast bedankt!!

    foto (4).jpg

    1x Buisafzuiger 365m3 Flens 125mm
    1x Carbon Active 400m3 Flens 125mm
    1x King Products Fan Control + Thermostaat
    1x Luchtslang Sonoconnect 5mtr 127mm (geïsoleerd)
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #2
    Re: opstellen kweektent

    Ziehier mijn aansluitschema. Kan waarschijnlijk wel van pas komen.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • Rodigan
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1536

      #3
      Re: opstellen kweektent

      Dus:

      - De Fan Control moet in het stopcontact en daar sluit je de buisafzuiger op aan.
      - De filter hang je best horizontaal in je tent (indien je een tent hebt) onder het dak.
      - De luchtslang gaat van je filter doorheen de dakopening in je tent naar de buisafzuiger. Die buisafzuiger moet ruimte hebben om uit te kunnen blazen (prop die dus niet ergens in een hoekje).
      - De thermostaat kun je normaal gezien verbinden met de Fan Control en je zorgt ervoor dat de temperatuursensor van je thermostaat in je tentje hangt ongeveer ter hoogte van de plantjes.

      Grtz

      Edit: Ik zie dat je wel nog een stroomkabel zult moeten aansluiten op je buisafzuiger. Dat zal wel lukken toch?
      Last edited by Rodigan; 17 October 2013, 10:10.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: opstellen kweektent

        Denk dat daar het probleem juist al begint.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • JohnnyHaze
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2012
          • 912

          #5
          Re: opstellen kweektent

          dat zijn toch maar 3 draden, fase (bruin) , nul (blauw) en aarde (geel groen), de draden in je afzuiger die op dat kroonsteentje zitten moeten hiermee verbonden worden, de producten lijken nieuw, zit er een gebruiksaanwijzing bij??

          Comment

          Bezig...