Vraagje water

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SweetMango
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1252

    #16
    Re: Vraagje water

    Yup, spijkenisse heb het lekkerste kraan water!

    Anywho.. Ik heb ook eerst Spa gebruikt, en gebruik nu regen water.. Als ik geen regen water meer heb gebruik ik spa... Geen problemen tot nu toe gehad
    sigpic

    Comment

    • Gamm
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1610

      #17
      Re: Vraagje water

      Of kweek 100% bio.

      Plagron alga lijn
      Biobizz
      ...

      Dan hoef je geen rekening te houden met pH aangezien dit in de grond zelf geregeld wordt.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Vraagje water

        Als je Rhizotonic gebruikt is het wel zaak dat je de pH meet en corrigeert, dit brengt je pH namelijk zo naar 8 of 9.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Ayrton S
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2012
          • 297

          #19
          Re: Vraagje water

          Van regenwater is de ph helemaal niet stabiel.
          Enkele malen ph gemeten van regenwater en lager dan 6.9 ben ik niet gekomen.

          Comment

          Bezig...