Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtvochtigheid in tent!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Luchtvochtigheid in tent!!

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal. Aangezien kweken nieuw voor me is, hier een nieuwe vraag. Al een paar dagen bedraagt de luchtvochtigheid 90% wat veel te veel is. Dit los innop door een venstertje open te zetten van de kweektent. Nu heb ik gisterenavond net voor de lampen opspringen eens in de tent gepiept, en zelfs zonder we lampen aan bedraagt de vochtigheid 90%. Ook krullen de bladeren een beetje. Moet wel zeggen wak ik de afzuiging nog niet heb opgezet. Plantjes zijn nu zo een dikke 40 cm hoog, en ongeveer vier weken oud. Hoe kan ik dit best verhelpen?

    alvast bedankt !!

    #2
    Re: Luchtvochtigheid in tent!!

    Je afzuiging aan zetten.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Luchtvochtigheid in tent!!

      Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
      Je afzuiging aan zetten.


      Vertel eens wat meer over wat je in je tent hebt staan wat de luchtvochtigheid omhoog kan brengen
      Haal daarvan ook wat uit je tent.
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment


        #4
        Re: Luchtvochtigheid in tent!!

        Afzuiging aanzetten...

        Kan je niet wat foto's posten?
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment


          #5
          Re: Luchtvochtigheid in tent!!

          Afzuiging volle bak, verwarming aan in de ruimte waar je tent staat en een raam op een kier.

          Zal een hoop schelen.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #6
            Re: Luchtvochtigheid in tent!!

            Waarom staat je afzuiging niet aan dan ?
            Die moet toch vanaf begin 24/7 aan !
            Tsjonge...
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Luchtvochtigheid in tent!!

              @QnQ: der was tegen me gezegd dat ik de afzuiging mocht afzetten wnr ze beginnen te bloeien. Dit heb ik ook vrschillende forums gelezen en nogmaals ik ben een groentje daarin! Iedereen leert uit zn fouten!

              voor de rest wil ik er nog aan toevoegen dat deze op de zolder staan. Heb gedacht om er mn kacheltje te zetten dat om mn badkamer staat. Maar de k niet dat die deze bolledig zal kunnen opwarmen zonder dat deze vollen ak aanstaan.

              Comment


                #8
                Re: Luchtvochtigheid in tent!!

                Zal lastig worden in de winter op zolder om deze in de nacht uren te kunnen warm houden. Gebruik zeker geen blazer, maar neem liever die radiatoortjes zoals een centrale verwarming deze zijn uiterst veilig, en kan je zonder zorg 24/7 op je zolder zetten.

                http://eviewer.netmedia-europe.be/ca....jpg&width=150

                greetz
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Luchtvochtigheid in tent!!

                  Dat je afzuiging af kan als de bloei begint heeft toch niemand op dit forum je aangeraden ? Ik kan dat hier op JD nergens terugvinden.
                  Ik zou ook geen logische reden kunnen verzinnen.
                  Zelfs al zou ik totaal geen verstand ervan hebben zou ik het nog van meer dan 1 willen horen.

                  Anyho...40cm in 4 weken kan ook bijna niet zonder dat er iets mis is.
                  Ik denk dat je niet helemaal lekker bezig bent, dus dat laat ik dan liever meteen maar weten, niet om af te katten ofzo, maar ik zeg altijd waar het op staat, ik ben wel voor duidelijkheid.
                  Kun je eens een fotootje plaatsen, dan kunnen de meeste kwekers hier je zeker verder helpen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X