Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek starryder autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek starryder autoflower

    Korting op 420shop
    hey iedereen ,

    kben net begonnen met growen en volgens mij lijkt het aardig te werken

    k'heb mezelf een kastje gebouwt en enkele spaarlampen gekocht..3stuks van 20 watt
    ook gebruik ik geen voeding!!ben nu 4.5 weken ver van pit en graag had ik enkele reacties gekregen of het er allemaal wel goed uitziet

    thx!
    Attached Files

    #2
    Re: eerste kweek starryder autoflower

    Mooi plantje, zal wel meer licht nodig hebben wil je em deftig laten bloeien en er wat afhalen wat de moeite is.
    Welkom op JD forum!

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek starryder autoflower

      hey ,bedankt voor je reactie...over hoeveel meer licht praten we dan ,ik kan het natuurlijk niet te warm stoken toch,het is nu een 26.27 graden binnen in het hok

      Comment


        #4
        Re: eerste kweek starryder autoflower

        Licht is gewicht, dus hoe meer licht hoe meer oogst als alles goed verloopt zoals het moet.
        Heb je geen afzuiging en filter?

        Comment


          #5
          Re: eerste kweek starryder autoflower

          mijn afzuiging bestaat uit 1 computerfan 10 op 10 die dan met een slang naar de afvoer naar buiten gaat,binnenshuis ruik ik niets dus werkt wel.....alleen is mijn LV zeer hoog,blijft rond de 80% ,heb gelezen dat het ook niet echt goed is voor de bloeiperiode en rottende toppen,suggesties hoe ik deze laat zakken?

          alvast bedankt

          Comment


            #6
            Re: eerste kweek starryder autoflower

            Degelijke afzuiging plaatsen, zo'n pc fan is niet voldoende.
            En je ruikt niks in huis zeg je maar ruik je buiten dan niks? Heb je geen naaste buren dan?
            Better safe dan sorry, planten meuren als ze bloeien.

            Comment


              #7
              Re: eerste kweek starryder autoflower

              geen naaste buren de eerste 100 meter dus daar maak ik me geen zorgen om,dus moet ik men uitlaat groter maken om m'n lv naar beneden te krijgen..?ook gebruik ik geen voeding..is dit te doen zonder?,heb vorige week een flesje plagron green sensation gekregen van een vriend maar weet ook niet wnnr ik die gebruiken moet,volgens mij is zei ook al in bloei gegaan maar ben niet zeker ,dit is ook men eerste keer.

              Comment


                #8
                Re: eerste kweek starryder autoflower

                De geur van de StarRyder valt reuze mee. Ik heb ze afgelopen zomer onder mijn zolderraam gehad en daar geniet ik nu nog van. Ik heb enkel tomatenvoeding gebruikt en daar deden ze het prima op.

                Comment


                  #9
                  Re: eerste kweek starryder autoflower

                  Enkel uitlaat groter maken zonder beter afzuiging heeft ook niet veel zin, wil je die luchtvochtigheid naar beneden moet je sneller je lucht afvoeren,verversen.
                  Dat snap je toch wel, lees je wat in hier op het forum en vergroot je kennis dan zal alles duidelijk worden

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste kweek starryder autoflower

                    @pizzatropical,ik heb toch de indruk dat hij wel redelijk begint te ruiken als ik mijn kast opendoe,hoelang heeft jou kweek geduurd?@ganjax,bedankt voor de info ik maak er werk van miss nog enkele lampen bijhangen en grotere uit en inlaat

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste kweek starryder autoflower

                      Ik heb ze ruim 11 weken laten staan. Ik vond de geur wel meevallen. Heb later ook nog AK gezet en die stonken veel erger. Ik had ze niet onder lampen of in een kast maar gewoon onder mijn zolderraam.

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste kweek starryder autoflower

                        en hoeveel was de opbrengst droog?

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste kweek starryder autoflower

                          Ik heb het niet gewogen maar ik schat het op ongeveer 30 gram per plant. Daar was ik als beginner dik tevreden mee. Ervaren kwekers zullen er vast en zeker een stuk meer af kunnen halen. Ik heb haar halverwege Juli geoogst en heb nu nog meer dan een halve wekpot vol. Kan ik zeker de rest van het jaar nog mee doen.

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste kweek starryder autoflower

                            ik veronderstel dat hij bij jouw onder je dakraam meer licht gekregen heeft dan dit moment bij mij,maar 30 gr is zeker niet slecht .

                            heb maar plaats voor 1ntje blijkbaar,ze neemt heel men kast in beslag.is het normaal dat ik onderraan gele tot rotte blaadjes krijg?een stuk of 3 je kan het zien op de foto denk ik,en moet ik mij daar zorgen over malen?

                            alvast bedankt..

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste kweek starryder autoflower

                              De laatste weken kreeg ik wel een paar verkleurde bladeren maar verder geen problemen gehad. Die paar heb ik gewoon weggeknipt. Verder denk dat er voldoende mensen op het forum zijn met meer ervaring die je misschien beter kunnen helpen. Die starryders waren voor mij ook de 1e kweek ooit. Licht hebben ze inderdaad meer dan voldoende gehad, het was natuurlijk geen verkeerde zomer.

                              Comment

                              Bezig...
                              X