Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek starryder autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: eerste kweek starryder autoflower

    Die extra lamp kunnen ze nu wel gebruiken.

    Heb je geen mogelijkheid om meer circulatie in je kastje te voorzien zodat de temperatuur naar beneden gaat?

    Zoals steeds, licht = gewicht!
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #63
      Re: eerste kweek starryder autoflower

      Je hebt altijd zo'n periode van een tweetal weken waarin er weinig lijkt te gebeuren. Schijn bedriegt weliswaar...
      Ze is nu, zoals je zelf zegt, volop bezig met de aanmaak van THC.

      Zodra ze binnenkort vette calyxen (die haarzakjes) begint aan te maken zul je de toppen wel zien aandikken.

      Geur komt wel nog (tot je ganse huis er naar meurt en je zal willen dat het ietsje minder wordt)
      Zonder koolstoffilter zul je er wel mee te maken krijgen.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        #64
        Re: eerste kweek starryder autoflower

        Da's een flinke plant geworden zeg
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #65
          Re: eerste kweek starryder autoflower

          thx rodigan,idd een flinke dame geworden ondertussen,ik dacht dat men kastje te klein ging zijn maar ik denk dat het net zal gaan,hehe


          @ Gamm,ik heb dus een flinke computer fan als afzuiging en deze werkt prima voor dit kastje(trekt net genoeg weg..)verder zit ik op een afvoerbuis naar buiten toe,in de buis heb ik ze een 5tal cm volgestoken met actieve kool voor de filter van de visjes,hehe....tot nutoe geen geurtje te bespeuren buiten

          Comment


            #66
            Re: eerste kweek starryder autoflower

            Ziet er goed uit. Een veel stevigere plant dan ik er afgelopen zomer van had. Geur van de starryder vond ik meevallen. Ik heb later ook nog AK gedaan en die stonk op het laatst echt behoorlijk.

            Comment


              #67
              Re: eerste kweek starryder autoflower

              hi folk's


              effe een kleine update,topjes beginnen al goed door te komen,kben alleen wat te gek geweest met voeding geven en daardoor heb ik nogal wat gele bladeren

              voor de rest niks aan de hand denk ik


              enkele pics


              Ciao....
              Attached Files

              Comment


                #68
                Re: eerste kweek starryder autoflower

                hey iedereen,

                nu heb ik toch wel een beetje backup nodig...ik zit met veel gele bladeren,kheb 3 of 4 dagen geleden wel een beetje overdreven met voeding te geven of ligt het aan teveel water te geven of een tekort aan iets of loopt hij op zen eind en worden daardoor de bladeren geel,vele vragen dus..wat denken jullie ervan


                alvast bedankt

                hier nog enkele foto's

                greetz
                Attached Files

                Comment


                  #69
                  Re: eerste kweek starryder autoflower

                  Geef je nog steeds tomatenvoeding? Zoja, hoeveel?
                  Hoe zit het met de Green sensation? Hoeveel en hoe vaak geef je die?

                  Hoeveel water geef je? Weeg je je potten voor je water geeft?

                  Ik denk onder- of overvoeding i.c.m. teveel water.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #70
                    Re: eerste kweek starryder autoflower

                    tomatenvoeding geef ik nu 5ml/liter..op de bus staat 10ml/l deze geef ik om de 5 dagen
                    green sensation geef ik ook om de 5 dagen en ook de helft van de toegestane dosis/l

                    ik geef ze elke dag bijna een halve liter spa blauw omdat de ph goed zit,ik weeg mijn pot niet...

                    nu heb ik wel vorige week 2dagen na elkaar voeding en green sensation gegeven ...miss heeft het daar mee te maken,ik geraak er niet echt uit met wat ik moet doen nu..

                    nog enkele foto's van vandaag,ook zie ik al enkele bruine haartjes in sommige toppen..

                    alvast bedank!
                    Attached Files

                    Comment


                      #71
                      Re: eerste kweek starryder autoflower

                      Je plant staat volgens mij veel te nat.
                      De bladeren gaan steeds meer naar beneden krullen wat duidt op zuurstoftekort aan de wortelen.

                      Weeg je pot vandaag eens en vergelijk dit dag na dag en je zal merken dat deze veel lichter wordt wanneer je even stopt met water geven.
                      Doordat ze te nat staat ontstaan er blokkades en kunnen bepaalde stoffen niet meer opgenomen worden.
                      Bijgevolg worden de bladeren geler.

                      Eventjes een dag of 3/4 geen water meer geven.
                      Een halve liter daags is gewoonweg teveel voor deze plant.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #72
                        Re: eerste kweek starryder autoflower

                        bedankt voor de reactie Gamm,heb daarstraks ook even de pot gewogen en bleek toch zwaar te wegen

                        ik geef ze dus 3a 4 dagen geen lek water meer,khoop dat het nog goed komt met haar

                        Comment


                          #73
                          Re: eerste kweek starryder autoflower

                          Die vergeling zal tot het eind enigszins aanwezig blijven.
                          Je bent er tijdig bij, dus voortaan wat oppassen met water geven.

                          Nadat je ze wat hebt laten bekomen zou ik beginnen met +/- 200 ml om de 2 dagen.
                          Potten leren wegen en na verloop van tijd merk je wel wanneer ze meer nodig hebben.

                          Let er wel op dat je ze niet volledig laat uitdrogen want dit verhoogt de EC waarde in je aarde.

                          Schrik niet dat ze de komende dagen nog een beetje vergeelt. Herstel duurt een aantal dagen.
                          Die gele bladeren mag je daarna gerust laten hangen. Verwijder ze in geen geval, tenzij ze zelf afvallen.
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment


                            #74
                            Re: eerste kweek starryder autoflower

                            nu heb ik ze vanmorgen toch nog een flinke scheut water gegeven,nu maar hopen dat dit de boel niet verzeikt,hehe

                            Comment


                              #75
                              Re: eerste kweek starryder autoflower

                              diegene die zei dat de starryder niet echt stonk......amai mijne pelvis,dat wijf stinkt als de pleuris,hehehe

                              Comment

                              Bezig...
                              X