Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin nieuwe hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

begin nieuwe hobby

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

ik ben nieuw in de wereld van kweken en heb een paar vragen voor de experts.
    mijn opstelling:
    secret jarden dr 120
    gavita pro 600
    afzuiging 500 m3
    filter 600 m3
    fannetje in tent
    tent staat in slaapkamer met raam die constant open staat
    fan in kamer voor open raam om koele lucht van buiten de kamer in te blazen.
    nu heb ik de thermometer op de grond neergelegd onder de lamp naarst het aarde,en krijg de temp niet onder de 32 gr met de tent dicht.
    als ik dan ga draaien aan thermostaat van de afzuiger slaat tie af bij 25 gr op de grond tewijl de thermometer 32 aangeeft onder de lamp??????(alles nieuw gekocht)
    als ik de kamer in kom lopen is het ook lekker warm daar wat kan ik nou het beste doen om de temp onder de lamp op max 27 te krijgen,en is het erg dat de tent inelkaar zuigt ivm afzuiging kan natuurlijk de tent openlaten maar dat is eigenlijk geen optie ivm de geur en het licht dat er uit die tent komt waarom heb ik dan een filter in de tent toch????
    las ook in andere verslagen dat de aarde het beste rond de 20 gr moest zijn, hoe krijg ik dat voor elkaar dan?staan nu sins 2 dagen 5 potjes in op 18/6 waarvan er 2 al een kopje boven de aarde hebben gestoken graag advies over wat ik het beste kan doen.
    mvg een beginner.
    Last edited by hobby007; 8 November 2013, 11:08.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: begin nieuwe hobby

Maak eens een kleine overdekking over de thermometer heen

Noteer dan nog eens de temperaturen.

Het lijkt mij sterk in dit jaargetijde met het raam open.

Niet dat ik je tegenspreek hoor.
      Alleen maar om te kijken, welke werkelijke temperatuur, we van moeten uitgaan.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ha je was me net voor Q

Q ook trouwens
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

ok…..super ga gelijk proberen een parasol te maken.
        en ja raam kan open blijven onder alle weersomstandigheden,mis dan maar de uitblaas zo dicht mogelijk naar het raam toe brengen dan warmt het mis ook minder op in de kamer.

ok update….
        parasol gemaakt temp is wel gezakt naar 27 gr op de grond…..maar potjes staan niet in de schaduw en die lamp die behoorlijk warm vind ik een beetje tegenstrijdig dan,want onder de lamp waar de dames staan is het dan toch veel warmer?????sorry mis is het een hele rare vraag maar wil het graag snappen dacht toch dat ik wel het beste setje heb aangeschaft???
        met vrg.
        Last edited by hobby007; 8 November 2013, 14:43. Reden: update

Comment

Dat is de stralings warmte van de lamp.

Dus, als ik het zo kan zien, ben je klaar voor de sprong in het diepe.

27 is perfect.

Probeer even te meten met het raam dicht.

En dan lekker knallen met die hap.

Succes

Comment

ahhh natuurlijk, ja ben er id wel klaar voor denk ik?is altijd al een grote wens geweest,nu met die tent zo en alles heeft mijn vrouw er het minste last van hoop ik…..
            alleen met het raam dicht moet ik alles uit een kamer halen(toevoer en afvoer)lijkt me niet zo lekker voor de dames,toch?of maakt dat niks uit omdat het filter er tussen zit,kan ook de kamerdeur open laten kan die zijn warmte ook op de gang kwijt???genoeg om te testen dacht ik zo, ga er gelijk mee aan de slag,er komen al 2 x een heel heel heel klein stengeltje met piepkleine bladjesnaar boven op de 3de dag licht,ben als een kind zo blij,nieuw leven hoop dat die andere 3 morgen wat laten zien
            heb btw 5 x jack herer om de vuurdoop mee te doen hoop dat het wat is vision seeds zijn het 80%sativa20% indica….. kent iemand dit soort toevallig?
            genoeg te doen tot laterrrrr mvg.

Comment

Ikzelf doe het ook zo hoor af en toe luchtje scheppen en raampie open. Verder zitten mijn inlaat en uitlaat ook in dezelfde kamer al probeer ik natuurlijk de inlaat wel bij het raam vandaan te hale(op de knip).
              Als je de temperaturen maar onder controle houd dat is het voornaamste.

Jack herrer is een heerlijk soortje al ken ik hem niet van vision seeds.
              Maar reken er maar op je eerste eigen wietje is het lekkerste blowtje wat je ooit heb gerookt haha

Comment

Jack.....everybody loves Jack

Gewoon lekker gaan draaien zoals je zelf het leukst vind.

Er zijn 1001 kwekers en ze schijnen zo allemaal wel hun eigen setup te hebben.

Dus, lekker knallen

Comment

ohh loop de hele dag met een smile op de face
                  temp is mooi 26.1 op de grond thermometer onder een carpoort gemeten met afzuiging op 60%
                  vochtigheid is 38% is dat te laag?anders een natte handdoek of zo,of beter een bakje water?
                  wat is beter?

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                      Maar reken er maar op je eerste eigen wietje is het lekkerste blowtje wat je ooit heb gerookt haha
                      Als je het goed doet ja^^ Gaan we natuurlijk wel van uit
                      sigpic

Comment

Negativiteit moet je nooit mee beginnen he
                        Hij heeft ze spulletjes en temp. en zelf de luchtvochtigheid goed in orde.
                        Nu een verslagje erbij met foto's dan helpe wij hem tot een mooie oogst mocht het nodig zijn

Comment

Natuurlijk gaat het goed.

Alles is dik in orde.

Als je regelmatig update en veel leest, kan het gewoon niet mislukken.
                          Kan gewoon niet, als je foto's plaatst en er gaat iets fout, dan wordt dit direct gezien door een ervaren kweker.

Ik wist niet eens hoe een slak te verdrijven.

Dit is pas 4 maanden geleden.

Niet dat ik de wijsheid in pacht heb hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                            Negativiteit moet je nooit mee beginnen he
                            Ho ho, wacht is. Is niet negatief bedoelt. Snap wel waarom je dat denkt. Kbedoel het echt niet zo
                            sigpic

Comment

I know haha

Comment

Bezig...
                              X