Mededeling

Collapse
No announcement yet.

begin nieuwe hobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

begin nieuwe hobby

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

ik ben nieuw in de wereld van kweken en heb een paar vragen voor de experts.
    mijn opstelling:
    secret jarden dr 120
    gavita pro 600
    afzuiging 500 m3
    filter 600 m3
    fannetje in tent
    tent staat in slaapkamer met raam die constant open staat
    fan in kamer voor open raam om koele lucht van buiten de kamer in te blazen.
    nu heb ik de thermometer op de grond neergelegd onder de lamp naarst het aarde,en krijg de temp niet onder de 32 gr met de tent dicht.
    als ik dan ga draaien aan thermostaat van de afzuiger slaat tie af bij 25 gr op de grond tewijl de thermometer 32 aangeeft onder de lamp??????(alles nieuw gekocht)
    als ik de kamer in kom lopen is het ook lekker warm daar wat kan ik nou het beste doen om de temp onder de lamp op max 27 te krijgen,en is het erg dat de tent inelkaar zuigt ivm afzuiging kan natuurlijk de tent openlaten maar dat is eigenlijk geen optie ivm de geur en het licht dat er uit die tent komt waarom heb ik dan een filter in de tent toch????
    las ook in andere verslagen dat de aarde het beste rond de 20 gr moest zijn, hoe krijg ik dat voor elkaar dan?staan nu sins 2 dagen 5 potjes in op 18/6 waarvan er 2 al een kopje boven de aarde hebben gestoken graag advies over wat ik het beste kan doen.
    mvg een beginner.
    Last edited by hobby007; 8 November 2013, 11:08.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: begin nieuwe hobby

Maak eens een kleine overdekking over de thermometer heen

Noteer dan nog eens de temperaturen.

Het lijkt mij sterk in dit jaargetijde met het raam open.

Niet dat ik je tegenspreek hoor.
      Alleen maar om te kijken, welke werkelijke temperatuur, we van moeten uitgaan.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ha je was me net voor Q

Q ook trouwens