Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp bij kweken?

    Korting op 420shop
    Ik wil graag een wiet plant kweken in mijn huis, en wil hier bij graag geen of zo min mogelijk stroom gebruiken. Heeft iemand tips?

    Ook heb ik de gelegenheid om de plant in een schuurtje in de achtertuin te zetten, maar hier is de temperatuur weer niet goed, is hier wat aan te doen? ( Licht, ruimte, temperatuur enz. )

    En welke soort wietzaden raden jullie verder aan om mee te beginnen? Graag redelijke opbrengst en beschermt tegen toprot etc.

    Verder had ik nog een paar vragen :

    1.Is er bij 1 plantje een geur verspreid door de kamer/ huis?
    2.Wat voor lamp raden jullie precies aan voor 1 simpel plantje?
    3.Zijn er ook alternatieven voor een lamp ?
    4.Is het nog mogelijk om in deze tijd van het jaar de plant voor een raam te zetten?


    Bedankt!

    #2
    Re: Hulp bij kweken?

    En welke soort wietzaden raden jullie verder aan om mee te beginnen? Graag redelijke opbrengst en beschermt tegen toprot etc.
    Ga voor Indica soortjes. Over het algemeen iets makkelijker dan sativa planten.

    1.Is er bij 1 plantje een geur verspreid door de kamer/ huis? Zeker en vast!
    2.Wat voor lamp raden jullie precies aan voor 1 simpel plantje? Ga voor tornado spaarlampen of Tneon. Neem een kijkje bij de microkweek verslagen.
    3.Zijn er ook alternatieven voor een lamp ? De zon, maar dan wacht je best tot mei 2014.
    4.Is het nog mogelijk om in deze tijd van het jaar de plant voor een raam te zetten? Ja, maar zeker en vast niet aan te raden wil je er nog wat deftig vanaf halen.

    Gezien je zo weinig mogelijk stroom wil verbruiken en je geringe ervaring wacht je misschien best tot 2014 om een buitenkweekje met autoflowers te starten.
    Last edited by Gamm; 20 November 2013, 14:56.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: Hulp bij kweken?

      Op de El cheapo manier gaat het niks worden binnen.
      Wacht lekker tot juni en zet wat in de tuin.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Hulp bij kweken?

        Hallo, bedankt voor deze antwoorden.
        Ik heb besloten dat ik maar ga wachten tot mei.
        Ik ben van plan om ze buiten te kweken, en heb hier een nieuw topic over gestart.

        Bedankt!

        Comment

        Bezig...
        X