Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sommige toppen Great White Shark klaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Sommige toppen Great White Shark klaar?

    Korting op 420shop
    Mijn Great White Shark plant is nu een 60-tal dagen in de bloei. De toppen van de zijtakken zien er klaar uit , met al veel bruine draadjes. Maar de hoofdtoppen , ik heb gefimt , van de middenste takken zijn nog compleet wit. Ik geef nu bijna twee weken geen voeding meer bij het water.
    Kan ik die zijtakken die klaar zijn al knippen en de rest nog laten staan?
    De bladeren van de middenste cola's beginnen wel al geel te worden aan de randen. Maar de trichomen zijn nog volledig wit.

    Enige tips?

    #2
    Re: Sommige toppen Great White Shark klaar?

    Je bedoelt milky met witte trichomen? Het zal dan wel niet lang meer duren eer je amber gaat krijgen. Je kunt weliswaar best al oogsten, moest je dat willen.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Sommige toppen Great White Shark klaar?

      Inderdaad , milky met witte trichomen. Greenhouse Seeds schrijft bij zijn beschrijving dat je ze een weekje langer kan laten staan dan 65 dagen , dan krijg je nog meer hars en een zoetere smaak. Ik kan misschien de gulden middenweg nemen en nog een paar dagen wachten?

      Comment


        #4
        Re: Sommige toppen Great White Shark klaar?

        Jip. Als ik de knoop voor je kan doorhakken: Oogst ze dan maar na 65 dagen
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: Sommige toppen Great White Shark klaar?

          OK thanks , zal ik doen

          Comment

          Bezig...
          X