Hulp gevraagd...bij super lemon haze.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #16
    Re: Hulp gevraagd...bij super lemon haze.

    Oorspronkelijk geplaatst door 1ebram
    wat ik me afvraag is: zou de politie deze forums ook in de gaten houden?
    Denk dat ze andere prioriteiten hebben...
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #17
      Re: Hulp gevraagd...bij super lemon haze.

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Linkje 1
      Linkje 2

      Zou ze niet al te groot laten worden denk ik.
      Je lamp belicht niet heel die 120x120 als die op 40-50cm van de planten hangt, en als de dames te ver van de lamp komen gaan ze strekken.
      Waarom geef je zo'n lage pH ?

      Lage ph? Hoezo, ik zelf weet niet anders dan dat me word verteld 5.8/6 aan te houden en in de loop van de kweek dat een beetje op te schroeven. Wat voor ph zit jij dan?
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      Bezig...