Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tekort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

    zoals al eerder hierboven vermeld is , zou je ze niet toppen ??

    daar bedoelen we dus mee , de bovenste scheut weg nemen

    word je plant breeder , krijg je meerdere hoofdtoppen ( dus meestal ook meer rookwaar per plantje )

    voor de rest zou ik zeggen , niet opgeven , alle begin is moeilijk

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #17
      Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

      Thanks K1 dat heb ik inderdaad gedaan bij 2 van de 3 nadat ik nog wat filmpjes op YouTube heb bekeken maar of ik het goed gedaan dat weet ik niet zeker maar ik binnen een paar dagen nieuwe foto,s plaatsen en bedankt voor je steun!

      Comment


        #18
        Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

        Je kan voor het dieven ook eens kijken bij info rond tomaten dieven, vind je ook veel info over enzo is het mischien duidelijker.
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          #19
          Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

          Hi Nik ,

          Thanks ik ben die link ook tegengekomen en ik heb het gezien maar toch harstikke bedankt voor je reactie !

          Comment


            #20
            Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

            No problem man !
            En probeer bij het dieven enkel heel jonge scheutjes in de oksels weg te halen.
            Nooit geen grote takken en bladeren, je bladeren zijn heel belangrijk.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #21
              Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

              Ok Nik dat dieven zal ik ook gaan proberen te doen en maak je geen zorgen geen grote bladeren want die ik heb nauwelijks lol

              Comment


                #22
                Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                Hi allemaal,

                Hier is update met nieuwe foto,s ze staan nu al meer dan een week dagelijks buiten in de zon voor een uur of tien en daarna een paar uur onder de ledlamp . De problemen van de gele bladeren zijn opgelost na het overpotten.Ook heb heb ik planten getopt en gedieft
                .De autoflower blijft zeer klein en zo te zien worden het een of twee jointjes lol. De andere 2 zijn aardig gegroeit en mijn inziens is het goed gegaan met het toppen maar het dieven van de autoflower heb ik maar niet gedaan( Nik )aangezien er anders helemaal geen toppen zijn te zien.
                Nu ben ik ook allerlei extra Thaise voeding aan het geven om hopelijk een beetje opbrengst te genereren als het hopelijk vrouwtjes planten zijn .
                Wel is autoflower als redelijk ver en vraag ik me hoe lang en ook wanneerde 2 andere op 12 uur zal gaan zetten dus alle adviezen zijn zeer welkom !IMGA0356.jpgIMGA0358.jpgIMGA0361.jpgIMGA0362.jpgIMGA0364.jpgIMGA0365.jpgIMGA0367.jpgIMGA0368.jpgIMGA0369.jpgIMGA0371.jpgIMGA0373.jpgIMGA0374.jpgIMGA0378.jpgIMGA0380.jpgIMGA0381.jpgIMGA0384.jpg

                Comment


                  #23
                  Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                  dit zijn de foto,s van vandaagIMGA0356.jpgIMGA0358.jpgIMGA0361.jpgIMGA0362.jpgIMGA0364.jpgIMGA0365.jpgIMGA0367.jpgIMGA0368.jpgIMGA0369.jpgIMGA0371.jpgIMGA0373.jpgIMGA0374.jpgIMGA0378.jpgIMGA0380.jpgIMGA0381.jpgIMGA0384.jpgIMGA0385.jpgIMGA0387.jpgIMGA0391.jpgIMGA0392.jpgIMGA0395.jpgIMGA0399.jpgIMGA0400.jpgIMGA0405.jpgIMGA0406.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  soory voor de dubbele pics

                  Comment


                    #24
                    Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                    Jow roke,

                    Waarom wil je je planten op 12/12?
                    En welke npk verhoudingen hebben die Thaise voeding ?
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #25
                      Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                      De autoflowers kun je zolang belichten als je wil, langer = beter, alhoewel ze niet veel meer zullen groeien.
                      De Skunks -die niet autoflower zijn- zul je 12 uur donker moeten geven om die in bloei te krijgen.
                      Eventueel kun je die dan buiten laten staan en niet meer bij verlichten.
                      In Thailand is het nu ook zo'n beetje 12/12 dat komt mooi uit, en je hoeft niet elke dag meer met die potten te slepen.

                      Wanneer je dat doet mag je zelf kiezen. Ze zullen toch pas gaan bloeien als ze er aan toe zijn. Meestal als ze meer dan 6-7 nodes (vertakkingen) hebben.
                      Hoe langer je wacht, hoe groter ze worden. Da's ook een beetje afhankelijk van de grootte van de pot.
                      Dus als jij comfortabel planten van 2 meter buiten verborgen kunt houden die flink stinken kun je nog best een paar weekjes bijlichten.
                      It's up to you.

                      Hou de uiterste puntjes van de bladeren in de gaten.
                      Als die gaan verkleuren, geel-bruin worden, betekend dat dat je teveel voeding geeft, dan stop je een paar dagen met voeding en in het vervolg geef je wat minder.
                      Zolang alles groen blijft ga je goed.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Northern Lights Automatic zet de tradities van haar klassieke voorouders voort: ze produceert snelle, betrouwbare oogsten met verrassend weinig geur tijdens de kweek. Toch geuren haar toppen zoet en zijn ze buitengewoon krachtig door hun dikke laag THC-rijke trichomen!"

                        Ps. Nik de voeding die ik geef hebben verschillende npk verhoudingen maar eea uitgezocht wat resulteert dat ik ongeveer 5 verschillende voedingen mix en volgens gaat dat tot nu toe goed aangeziend ik pas 2weken geef en sinsdien heb ik geen problemen

                        Comment


                          #27
                          Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                          Als je verschillende soorten voeding mixt moet je zeker rn vast de ec ervan meten ik hoop dat je dit doet?

                          Ook je ph is belangrijk zodat je plant de voedingstoffen kunnen opnemen.
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            #28
                            Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                            Als je verschillende soorten voeding mixt moet je zeker rn vast de ec ervan meten ik hoop dat je dit doet?

                            Ook je ph is belangrijk zodat je plant de voedingstoffen kunnen opnemen.

                            Hi Nik,

                            Ik meet de PH en die zit goed maar helaas zit ik nog op ec meter te wachten

                            Comment


                              #29
                              Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                              Heb je best wel als je niet veel van de voeding afweet, dan weet je tenminste of je plant de voeding kan opnemen :-p
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                #30
                                Re: 1 e Thaise kweek onder led lamp met vergeelde bladeren bij 2 v/d 3 door Calcium tek

                                Hi NIk ,

                                Hij is bestelt maar 3 weken te laat en nu blijkt dat hij opnieuw verzonden moet worden dus helaas deze keer nog zonder.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Nieuwe update met nieuwe foto,s maar allereerst jullie allemaalIMGA0448.jpgIMGA0449.jpgIMGA0450.jpgIMGA0453.jpgIMGA0457.jpgIMGA0466.jpgIMGA0467.jpgIMGA0468.jpgIMGA0469.jpgIMGA0470.jpgIMGA0438.jpg een topjaar toegewenst.

                                Een probleempje heet zich voorgedaan namelijk er zat een worm te eten aan een van de planten die ook wat witte vlekken vertoont waarvan ik niet zeker weet wat dit betekent en ook krijgt deze identieke voeding .Ik heb de indruk dat ze toch aardig zijn gegroeid en ik wellicht snel een voor de 2 e keer kan gaan toppen ? de een plant is zit zelfs tegen de 40 cm hoogte aan .

                                De autoflower die is volgens mij bijna echt gereed maar ik zal hooguit 2 a3 joints van kunnen draaien vermoed ik , hoe lang denken jullie nog dat hij moet staan voordat ik kan drogen ?
                                Iedereen alvast weer onwijs bedankt voor het meedenken!

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Sorry guys ,ik zal voor de vraag van het oogsten eerst maar nog de topic Wanneer oogsten? Trichomes goed doornemen en ik ga proberen om close up foto,s te maken van die dingen lol

                                Comment

                                Bezig...
                                X