Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC Fan adapters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PC Fan adapters

    Korting op 420shop

    #2
    Re: PC Fan adapters

    Je moet de specs lezen van de fans, dat optellen en zorgen dat je voeding meer aan kan dan de som van het verbruik.

    Pak ik bijvoorbeeld een van mijn fans erbij dan staat daarop "DC 12V 0.17A". Drie van die fans is dan samen 0.51A (3 keer 0.17). Als je voeding minder dan dat aan kan dan gaat het niet werken. Liever nog wat extra. Ik zou zelf dan gaan voor 1000mA (ook wel 1A of 12Watt genoemd).

    Weet je ook wel zeker dat die telefoon laders het juiste voltage leveren? Welk voltage staat er genoemd op die telefoon lader?

    Wat ook wel handig is is een voeding met een regelbaar voltage. Dan kun je de snelheid van je fans makkelijk instellen.

    Bij Conrad hebben ze bijvoorbeeld van die dingen (maar je kunt ze bij elke electronica winkel krijgen):
    http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/...en-instelbaar?

    Als je gaat voor instelbaar dan wellicht ook een aparte voeding voor de inblaas kant en eentje voor de afzuig kant.

    Normaal gesproken zuig je harder af dan dat je inblaast (om lekkage van wietgeur te voorkomen). Je afzuig fan moet dan ook nog door een koolstof filter blazen.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    Bezig...
    X